הדר מנג'ם שוורץ – עורכת דין ונוטריון

מקצועיות אמינות ואיכותיות

משרד בוטיק, המעניק שירותים משפטיים בכל הארץ, בתחומי המקרקעין, צוואות, ירושות, הקמת חברות, הסכמי ממון / חיים משותפים. למשרד התמחות רחבה בכל סוגי עסקאות המקרקעין, בכל רחבי הארץ, לרבות: תמ"א 38, פינוי-בינוי, עסקאות קומבינציה, ליווי וייצוג קבלנים ויזמים, הסכמי מכר-קבלן, הסכמי מכר-יד שניה, הסכמי שיתוף, הסדרת רישומים, יצוג מול רשויות ועוד.

רזומה מקצועי, נקודות ציון בקריירה ורקע אישי

ב-2005, סיימתי את לימודיי בהצטיינות. מעל לעשור עבדתי במשרד עו"ד מוביל בת"א, במקביל שימשתי כעוזרת הוראה בקורס "מיסוי מקרקעין" בבית הספר לראיית חשבון ומינהל עסקים, במסלול האקדמי במכללה למינהל, ראשון לציון.

ב-2014 התחלתי את דרכי העצמאית, ב-2017 הוסמכתי לשמש כנוטריון ואני מאמתת חתימות, מאשרת נכונות של תרגומים, מאשרת הסכמי ממון וייפויי כח נוטריונים. הנני בעלת משרד בוטיק המעניק ליווי משפטי יעיל, אישי ודיסקרטי, בדרך נאמנה, מקצועית ואיכותית, ללא פשרות, בשקיפות מלאה ביחס לאופן הטיפול, תוך מתן שירות אדיב, זמין עם יחס אישי, כדי שכל לקוח ייהנה מהתוצאה המשפטית הטובה ביותר עבורו. צוות משרדי מונה בנוסף אליי עוד עו"ד ומתמחה. הנני גרושה + 4 ילדים.

מגזין לאשה חוגג 75 שנה. כשתגיעי לגיל זה, איזה מסר תרצי להעביר לנשים צעירות?

לשאוף למצוינות ולעצמאות כלכלית ומקצועית, לא לוותר, לעשות מה שאת אוהבת, שעושה לך טוב.

איזה חידושים את מתכננת בתחומך בשנת 2022?

הנני מייצגת דיירים רבים בפרויקטים של התחדשות עירונית, בהם אני מגיעה לאחוזי חתימה גבוהים ומייחלת לקידום הפרויקטים משמעותית בשנה הקרובה. בחודשים האחרונים הרחבתי את כח האדם במשרדי, ואני שואפת להמשיך להרחיבו בשנה הקרובה.

רגעי שיא בקריירה?

המעבר מעובדת שכירה לפתיחת משרד עצמאי מצליח בתחום העיקרי שהוא נדל"ן. כל לקוח חוזר מביא לי עימו המון סיפוק. כך גם, כששני הצדדים לעסקה מגיעים אליי, מבלי לדעת שאני מייצגת את הצד השני. פעמים רבות קורה שלקוחות שבעסקה הקודמת שלהם ייצגתי את הצד השני, מגיעים על מנת שאייצגם.

כמצליחה בתחומך מה כולל ארגז הכלים שלך?

ידע רב בנדל"ן ובמיסוי מקרקעין, הכרחי בעיני כאשר מייצגים בענייני נדל"ן. ידע רב בנושאי: צוואות, ירושות, יפוי כח מתמשך והסכמי ממון. השילוב בין ידיעת תחום המיסוי לכל תחומי עיסוקי, משמעותי ביותר ללקוחות שמקבלים ייעוץ נכון, שהתוצאה שלו תלווה אותם ו/או את יורשיהם, בשנים הבאות. במהלך חיי, חוויתי אירועים אישיים אשר הנחילו בי את האופטימיות, היכולת לחייך גם בזמנים קשים, לקיחת דברים בפרופורציה הנכונה והבחירה להאמין שכל מה שקורה לי, קורה לטובה.

מה חשוב שלקוחותייך יידעו עלייך?

אני קשובה ונגישה ללקוחותיי. אינני מתפשרת על המקצועיות וכל הסכם/מסמך שאני עורכת, מותאם להם ולצרכיהם. חשוב לי מאוד שלקוחותיי יהיו שלמים עם ההחלטה לחתום על מסמך כלשהו, אני מנגישה ומפרשת להם את השפה המשפטית לשפה פשוטה, לאורך כל התהליך.

אני מלווה את לקוחותיי בשלבים הראשונים של המחשבה למכור/לקנות, בשלב מקדמי זה, אני מסייעת ללקוחותיי להבין מה יעמוד בפניהם בתהליך מבחינה מיסויית, תשלומים צפויים, בדיקות שחשוב לעשות כבר בשלב המקדמי, אני בודקת את המצב המשפטי של הנכס ובנוסף מעניקה טיפים חשובים ומקצועיים אותם רכשתי במהלך השנים.

רגע של קונפליקט בקריירה והתמודדותך עימו?

בן של לקוח, ביקש שאייצג את אביו הקשיש בהתנגדות לפרויקט תמ"א. גיליתי תוך כדי עבודה ניגוד אינטרסים מובהק שלא לטובת האב, שהיה הלקוח שלי. לאחר שהתרעתי בפני האב הלקוח ולאחר שהבנתי שבנו לא מוותר על האינטרסים האישיים שלו, הודעתי כי איני יכולה להמשיך ולייצג את האב.

דמות נשית המעוררת בך השראה?

מרגרט תאצ'ר.

מהו המפתח לשילוב נכון בין משפחה לקריירה?

לדעת להפריד בין העבודה לבית, לא לוותר על בילוי בשעות הפנאי עם המשפחה, ולא לעבוד בסופי שבוע.

איזה טיפ תתני לאשה שמתחילה את דרכה בתחומך?

להאמין בעצמך, להתמקצע, להתמיד, לשאוף גבוה אך אם זאת להנות מכל הישג, הצלחה והתקדמות בדרך.

האם יש לך עוד חלום שאת רוצה להגשים?

לצאת לחופשה משפחתית עם ילדיי ולדעת שיש לי במשרד צוות שימשיך להעניק את השירות שאני מעניקה ללקוחותיי.

 

הדר מנג'ם שוורץ, משרד עורכי דין ונוטריון | טל׳: 04-6198001 |  hms-law.co.il  hadar@hms-law.co.il | סמטת הבונה 8, פרדס חנה כרכור, "בית שמאי"

 

 




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*