הדר קנלר – קוסמטיקה מתקדמת 

טפולי פנים מידיקליים, גוף והסרת שיער

הרזומה המקצועי שלך ורקע אישי

בת (36) נשואה + 3. קוסמטיקאית ומטפלת רב תחומית בבריאות העור, מטפלת בקשת רחבה מאוד של בעיות עור תוך שילוב מכשירים מהמתקדמים בעולם, מוצרי קוסמטיקה משלימים, טיפולי גוף והסרת שיער בלייזר, הכל תוך דגש על יחס אישי וליווי מלא לתוצאות.

מגזין לאשה חוגג 75 שנה. כשתגיעי לגיל זה, איזה מסר תרצי להעביר לנשים צעירות?

הטבע מעניק לך את הפנים שיש לך בגיל 20, אך זה תלוי בך כיצד יראו פניך בגיל 50 (קוקו שאנל)״ .

דאגי לטפח עור פנים בריא כדי שבגיל בוגר תיראי צעירה יותר.

איזה חידושים את מתכננת בתחומך בשנת 2022?

ואוו, יש הרבה למה לצפות. בזכות הרבה לימודים והשתלמויות באקדמיות המובילות, בארץ ובעולם, אני בונה פרוטוקולים טיפוליים מושלמים במיוחד לעור הישראלי, האקלים הישראלי, שילוב מנצח של מכשור מתקדם, הרבה מחקרים ומגון רחב של טיפולים חדשניים לעור הפנים ולטיפוח הגוף.

מהו ההישג המקצועי שאת הכי גאה בו?

לקבל מטופלים שאיבדו אמון בקוסמטיקאיות, ואני נותנת להם חוויה  מתקנת עם תוצאות שלא חלמו עליהם. מטופלים מרוצים שחוזרים, מתמידים  בטיפולים, זה הכי גאווה כל פעם מחדש.

כמצליחה בתחומך מה כולל ארגז הכלים שלך?

ראשית להיות אדם טוב, אנושית, לבבית, ישרה, הוגנת והכי הכי מקצועית. אני מטפלת במטופלים בדיוק כפי שהייתי רוצה שיטפלו בי. חשוב לי לבצע תיאום ציפיות, להיות ישרה, הוגנת, ולרתום את המטופלים לתהליך בעל תוצאה איכותית ביותר.

מה חשוב שלקוחותייך יידעו עלייך?

משפחתי היא כל עולמי, אני מונעת מאהבה, אני אדם שאוהב אדם!

פרפקציוניסטית קיצונית, אבל בזכות זה אני כל כך מקצועית ,יסודית וחדורת תוצאה. אני סופר אופטימית ואני מאמינה שספורט הוא התרופה כמעט להכל.

רגע של קונפליקט בקריירה והתמודדותך עימו?

לפני כ- 3 שנים עברתי בפרק זמן של שנה וחצי – 3 הפלות שטילטלו את עולמי. מהמקום העצוב והכואב בחרתי בעשייה, כדי לתת לבנותיי דוגמא אישית שאישה יכולה להגשים את עצמה ולהמשיך להצליח, וב"ה לפני 8 חודשים ילדתי את יהונתן ויחד עימו ' ילדתי' את הקליניקה הכי מתקדמת ומפנקת שיש.

איזו דמות נשית מעוררת בך השראה?

אימי. שלימדה אותי מילדות, שאישה היא הכוח, הכי יפה והכי טובה שיש לעולם הזה.

המפתח לשילוב נכון בין משפחה לקריירה?

השילוב המנצח שלי הוא משפחתי, ממנה אני ניזונה ומתפתחת. מגיעה תמיד עם אנרגיות טובות לקליניקה, חולמת חלומות עסקיים ומגשימה אותם.

איזה אתגרים מציבה לך עבודתך, ואיך את מתמודדת איתם?

תחילת תהליך מול לקוחה שסובלת מבעיית עור מסויימת היא אתגר עבורי, לא    האם אני אצליח להביא אותה לאן שהיא רוצה להגיע אלא לרתום אותה לתהליך ולגרום לה להאמין שעכשיו אנחנו נגיע למה שחלמה (יש הרבה מטופלים שאיבדו אמון בקוסמטיקאיות). הניסיון, הטכנולוגיה המתקדמת והמוצרים המתקדמים שאני עובדת איתם גורמות לי להגשים חלום למטופלות שלי ולתת להם להבין שאני לא אוותר עד שנצליח! אני מאמינה בלב שלם שתיאום ציפיות, דרך ארץ ויושרה הם חלק מתהליך הטיפול.

איזה טיפ תתני לאשה שמתחילה את דרכה בתחומך?

תטפלי במטופלייך בדיוק כפי שהיית רוצה שיטפלו בך, במסירות, מקצועיות, חדשנות ואנושיות. זה המפתח להכל.

 

הדר קנלר  טל׳: 054-2126111 | 050-8386913 | מגדלי עזריאלי, הרוקמים 26 חולון

הדר קנלר |   הדר קנלר – קוסמטיקה מדיקלית




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*