המלצה על משרד עורך דין פלילי גיא פלנטר

עו"ד גיא פלנטר. צילום פרטי

אחד ממשרדי עורכי הדין הפליליים הבולטים ביותר בתחום – הוא משרדו של גיא פלנטר, הממוקם במרכז הארץ, במגדל משה אביב ברמת גן. המשרד מעניק ליווי וייעוץ משפטי בעיקר בתחום בהפלילי מזה למעלה מ 20 שנים, בכל רחבי הארץ.

תחומי העיסוק של משרד עורך דין פלילי גיא פלנטר

מדובר במשרד עורכי דין, אשר תחומי העיסוק העיקריים שלו הם המשפט הפלילי, המשפט הצבאי, הדין המשמעתי (לרבות הליכים משמעתיים המתנהלים בבית הדין למשמעת של עובדי המדינה, שב"ס, משטרת ישראל, לשכת עורכי הדין ועוד), סיווג ביטחוני ורישוי כלי ייריה.

ייחודו של המשרד – עורכי דין יוצאי רשויות התביעה והחקירה

המשרד הינו חריג בנוף משרדי עורכי הדין, וזאת בשל מספר סיבות המקנות לו יתרון בולט על פני משרדים מקבילים אחרים. ראשית, כל עורכי הדין במשרד מגיעים לאחר שעבדו או שירתו במשך מספר שנים "בצד השני" – כתובעים בפרקליטות או בפרקליטות הצבאית, כאנשי שב"כ או כחוקרים במצ"ח. משכך, הם מכירים היטב כיצד פועלת המערכת מבפנים, הם בקיאים היטב בחוקים, בתקנות ובנהלים הפנימיים – מה שמאפשר להם לנתב את עניינו של לקוח מסוים למסלול שייטיב עימו באופן אופטימלי בהתאם לנסיבות הספציפיות של כל תיק ותיק.

גיא פלנטר משרד עורכי דין מגדל משה אביב רמת גן. צילום םרטי

אופי הלקוחות

קהל הלקוחות של משרדו של עורך דין פלילי גיא פלנטר – אף הוא חריג. המשרד בהגדרה איננו מייצג ארגוני פשיעה ומשפחות פשע (אם תפתחו את אתר המשרד – תוכלו לראות שהדבר מופיע שחור על גבי לבן כבר בעמוד הראשון), והוא פונה בעיקר לאנשים נורמטיביים, שנקלעו לסיטואציות חריגות שאינן מאפיינות את אורחות חייהם, ובמקום לאפשר לאירועים מסוג זה להחריב את חייהם, מבקש המשרד לסייע להם למזער את הפגיעה האפשרית של ההליך הפלילי, ככול שרק ניתן.

אופי השירות שמוענק ללקוחות

עורכי הדין במשרד הם עורכי דין מצוינים אך הם קודם כל אנשים. המשרד מתמחה במתן שירות אישי ללקוחותיו, זמין באופן מלא במשך 24 שעות ביממה, וכל תיק ותיק מטופל במשרד כאילו היה עולם ומלואו. כשמדובר בדיני נפשות – שירות אישי הוא המאפשר בניית אמון ההכרחית להצלחת התיק, ובכך מתמחה משרדו של גיא פלנטר. לא בכדי ניתן לראות חוות דעת אותנטיות של לקוחות מהעבר, אשר מספרים פעם אחר פעם על השירות האישי והמיוחד לו זכו במשרדו של גיא פלנטר.

ניסיון מוכח – מקרים אשר הסתיימו בהצלחה

על הצלחותיו של המשרד בתחום הפלילי ניתן לקרוא ארוכות באתר האינטרנט של המשרד, אתר רווי במידע המהווה מוקד ידע בתחום הפלילי לכל דורש; ובמסגרתו מפורטים מאות מקרים בהם טיפל המשרד במרוצת השנים באופן מקצועי ומסור מאין כמוהו.

בין שלל המקרים ניתן לקרוא על עניינו של לקוח אשר הורשע בבימ"ש שלום במספר עבירות פליליות, פנה למשרדו של עו"ד גיא פלנטר ושכר את שירותיו, וערעור שהוגש מטעם המשרד התקבל – והלקוח זוכה.

עוד אירוע מן העת האחרונה נוגע לעניינה של עובדת מדינה שהואשמה בדיווחים כוזבים בבית הדין המשמעתי של עובדי המדינה, ותוך כדי ניהול הליך הוכחות חזרה בה נציבות שירות המדינה מן הקובלנה – ולאחר שבית הדין הורה על זיכויה, חזרה למשרתה כעורכת דין במשרד המשפטים.

כאמור יש עוד מאות מקרים אחרים עליהם ניתן לקרוא בהרחבה באתר המשרד – אך בסופו של יום,  דבר אחד הוא קבוע – המשרד עוסק במשפט פלילי במשך שנים ארוכות, בעל ותק וניסיון רב, עורכי הדין  של המשרד מקצועיים ומכירים את תחום המשפט הפלילי על בוריו – וזה מתכון להצלחה.

טלפון: 03-744-7448

כתובת: רח' ז'בוטינסקי 7, מגדל משה אביב ק' 27, רמת גן




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*