הפתרונות המובילים והמתקדמים ביותר בעולם האסתטיקה הרפואית!

ד״ר צ׳רנין וד״ר דרוקר, בעלות רשת מרפאות בוטיק לרפואה אסתטית, לגברים ונשים, באשדוד, הרצליה ותל אביב מעניקות לכולם בקפידה, טיפולי הצערה מקצועיים ומתקדמים, יחס אישי, ומחיר הוגן!

אודות ד״ר אירנה צ׳רנין

״אני בעלת ותק רפואי של יותר מ-30 שנה ורופאה מנוסה בתחום הרפואה האסתטית, חברה באיגוד הישראלי לרפואה אסתטית. ועברתי השתלמויות רבות בארץ ובחו"ל. אני מבצעת מגוון טיפולים אסתטיים מתקדמים וחדשניים הניתנים רק לאחר אבחון והתאמה אישית. השיקול הרפואי ושמירה על בריאות לאורך שנים, הוא זה שמנחה אותי לגבי טכניקות והחומרים בהם אני משתמשת. כרופאה רב תחומית אני משלבת בין רפואה כללית ורפואה אסתטית״.

אילו טיפולים ניתן לקבל בקליניקה?

״טיפול הזרקות בחומצה היאלורונית – פתרון אידיאלי למילוי קמטים והענקת נפח. מיועד למילוי, עיבוי ועיצוב שפתיים, קמטים עמוקים, החזרת נפח ועיצוב הפנים, הפחתת קמטים והגברת לחות העור וגמישותו. קמטים בצידי האף והפה, מילוי  והרמת עצמות לחיים, עיצוב אזור קו הלסת, עיצוב ותיקון אף, מילוי שקעים, חוטים להרמת הפנים. תוצאות מיידיות בתום הטיפול.

דבר ראשון אני מבצעת אבחון אישי לכל מטופל/ת, בוחנת את מבנה ותווי הפנים, מבינה מה רצונו ואז מסבירה לו מה מתאים לו. כמובן שצריך להתחשב גם בגיל המטופל, היות ולכל גיל או מין יש להתאים כמות ונפח שונים. בטיפולי עיצוב ופיסול הפנים אשלב בין מס׳ תחומי אסתטיקה בהזרקת חומצות מיוחדות בתוספת סידן.

הליך קצר, ללא סימנים ועם שיבה מיידית לשיגרה, והתוצאה טבעית לחלוטין, ואף מדגישה את תווי הפנים במלואם.  מודעות לעור מטופח וצעיר חייבת להתייחס למכלול האזורים החשופים בגוף. פנים מטופחות ויפות אינן עולות בקנה אחד עם צוואר, מחשוף וידיים שאינם מטופחים, לכן אני ממליצה  לעבור סדרה במסגרת של טיפולי האנטי אייג'ינג.

טיפול מזותרפיה – טיפול רפואי מונע, המעכב את תהליך הזדקנות העור, מומלץ להתחיל בגיל צעיר כטיפול מניעתי״.

האם תגדירי את עצמך כ-SuperWomen?

״עבודתי תמיד הינה במקום ראשון,  לא מפסיקה ללמוד ובונה תכניות לעתיד. במשפחה – לוקחת על עצמי הרבה דברים״.

אודות ד״ר יהודית דרוקר

"אני עוסקת באסתטיקה כ-15 שנה. עבדתי כרופאה בקופ״ח והתפטרתי כדי להגשים חלום מקצועי ולהתמקד בתחום של רפואה אסתטית. חברה באיגוד הישראלי לרפואה אסתטית.  עוברת כל העת השתלמויות מקצועיות בארץ וברחבי העולם, דוגלת בהענקת מראה  טבעי  וזוהר,  ביחס לגיל  מטופליי".

יתרונות הקליניקה

"זוהי מרפאת בוטיק במחירים הוגנים. הלקוחות שבאים לקליניקה זוכים לפרטיות, מקצועיות רפואית, יחס חם, מכיל, והתאמת טיפולים אישית. אני מבצעת את האבחון והטיפול. בשנים האחרונות הרבה גברים מגיעים לטיפולי אסתטיקה ומבצעים: טיפולי בוטוקס, חומצה היאלורונית, רדיאס, חוטים, פילינג,  פיסול אף, פיסול סנטר, קו לסת וכדומה״.

אילו טיפולים ניתן לקבל בקליניקה?

"בטיפולי פיסול הפנים אני משלבת בין מס׳ תחומי אסתטיקה: טיפולים במרקם העור, החדרת לחות וזוהר, הדגשת קו לסת וסנטר, פיסול אף, PRP לבניית רקמות עור מחודשות. כל מטופליי מקבל טיפול מותאם ואישי, כשבשילוב חומרים נכון הם מגיעים לתוצאות מצויינות.

לדוגמה טיפולי שפתיים מותאמים אישית: למטופלים מבוגרים צריך להדגיש שפתיים ולהעניק נפח. לצעירים יותר, מתאימה גם שיטת פיסול הפפיון בשפתיים, שמוסיפה עסיסיות ומראה סקסי.

גברים – בכל גיל מבקשים טיפולי אסתטיקה באזורי המצח, פיסול אף, מילוי שקעי עיניים, והרמת פנים.

בשנים האחרונות הטיפולים מתמקדים פחות בטשטוש קמטים, ודווקא בהרמה, הצערה ופיסול פנים. המטרה שלי להתאים לכל אחד, טיפול שיותאם לגילו ויעניק מראה טבעי. תחום האסתטיקה הרפואית מתקדם בהתמדה, אני עוקבת בקפידה אחר הפיתוחים בעולם ומשתמשת בחומרים חדשניים ובטוחים ביותר, בהתאמה נכונה לאזורים ספציפיים".

האם תגדירי את עצמך כ-SuperWomen?

״אני אשת קריירה בכל מאודי, איני עקרת בית, אך דואגת  שבעלי מקצוע ימלאו את מקומי, שלא ייחסר דבר  למשפחתי״.

 

לייעוץ או לקביעת תור עם ד״ר צ׳רנין: טל׳ 054-7976236 |
פייסבוק     ד"ר אירנה צרנין – רפואה אסתטית מתקדמת / Irena Chernin M.D

לייעוץ או לקביעת תור עם ד״ר דרוקר: טל׳ 050-3393953ֿ |     פייסבוק  ד"ר יהודית דרוקר – רפואה אסתטית

צילום: שי קדם




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*