טיפולים אסתטיים בעונת החורף

החורף - עונה נהדרת לטיפולים אסתטיים | מאת: ד״ר ינאי דור - מנהל רפואי

זמן טוב שבו אנחנו פחות יוצאים חשופים, השמש אינה חזקה והימים קצרים יותר. חורף אצלי הוא עונת ההתחדשות והמהפך- חידוש העור והרקמות, RESTART כללי לפנים, הגוף והצוואר.

קיימים מספר טיפולים משולבים שמתאימים במיוחד לחורף! חלק גדול מהלקוחות מעדיפות להמתין ולבצע אותם דווקא בעונה הזאת של השנה, כאשר הן פחות חשופות כלפי חוץ ויכולות לנצל זאת על מנת להקדיש סוף סוף זמן לעצמן. בבסיס הטיפולים אני מתייחס למספר מרכיבים בנפרד, וזאת על מנת להעניק את אותה התוצאה המרבית כשמחברים את כולם ביחד:

1. טיפול במרקם העור 
2. מיצוק הרקמות התת עוריות
3. תיקון נפחים ונפילות

1. מרקם העור –  מושפע מגורמים רבים, החל מסוג העור, גנטיקה ותזונה, וכלה בתנאי הסביבה בה אנו חיים. מבחינה ביולוגית, העור הינו גם בבואה של מה שמתחת לפני השטח, כלומר, מצב הרקמה התת עורית הינו בעל קשר ישיר למצב העור שמעליו.

כל מטופלת הינה עולם ומלואו וכל מצב הינו ייחודי ולא ניתן להשוואה או למצוא מכנה משותף בין שתי לקוחות. בדיוק מהסיבה הזאת, ישנו צורך באבחון מוקדם, כולל רקע רפואי והערכת התנאים שבהם נמצא העור בכל ימות השנה.

פעמים רבות העור צריך לחשב מסלול מחדש, וזאת על ידי מספר דרכים שהבולטות ביניהן הינן הפילינג הרפואי ותכשירי הטיפול היומיומיים. אין טעם בטיפול חד פעמי, מדובר במערכת יחסים ארוכת טווח בין המטופלת לעור שלה. גם הפילינג הכי אפקטיבי לא ייתן תוצאות טובות ארוכות טווח ללא טיפול המשכי ודאגה לשלומו. לכן בדיוק, אני מוודא שלאחר הטיפול ישנה המשכיות בצורת תכשירים שונים מתאימים ובאיכות גבוהה. זאת הדרך לוודא שתוצאות הטיפול יהיו מרביות ולטווח ארוך.

הפילינג עצמו הינו גם בהתאם למטופלת- לפעמים ישנו צורך בפילינג קל יחסית, ולפעמים בפילינג עמוק יותר, וזאת על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר.

טרנד חם מאוד אצלי במרפאה זה הפילינג  V CARBON זה פילינג פחם הכולל חומר פעיל ומייצר אפקט הרמה , ללא שימוש בלייזר.

2. מיצוק הרקמות התת עוריות – חשוב מאוד, התעלמות ממנו,  משמעותו בין השאר פחות הזנה של העור ומרקם כללי נפול שלפעמים מוסיף למראה המטופלת שנים במראה, וחבל לא לתת לו את המקום במסגרת הטיפול. השינויים מתחילים בגיל מוקדם יחסית, בשנות ה 20 לחיינו. נכון שבהתחלה הם כמעט לא נראים אבל השינוי מצטבר ולעצרי הרבה מאוד פעמים עד לתום העשור הרביעי של המטופלת הוא כבר לא קטן.

טיפולי המיצוק גם הם מגוונים ומשתנים בין המטופלות: טיפול  מזותרפיה וחוטים למיצוק, טכנולוגיות מתקדמות לטיפולים אסתטיים כמו ה VIVACE מערכת מהדור החדש ביותר לחידוש ומיצוק העור, באמצעות מחטים מצופות זהב ופרקשונל RF,
פעולה מיני פולשנית זאת, מעודדת את הייצור הטבעי של הקולגן והוכחה כאפקטיבית לשיפור קמטים וקמטוטים מיצוק ומתיחה של הפנים, צוואר, ידיים וגוף. וכלה בטיפולים משולבים, בין אם פשוטים וקצרים ועד למורכבים.

טיפולים כאלה הם לעיתים רחוקות טיפול חד פעמי: טעות לחשוב גם כאן שמדובר במפגש טיפולי אחר ללא המשכיות בבית או בקליניקה. אני מקפיד על תכנון מראש על מנת להתוות דרך לא רק טיפולית אלא גם לתוצאות הטובות ביותר.

3. תיקון   נפחים   ונפילות  שחזור מראה צעיר יותר, בין אם מדובר בנפחים שירדו בכמות, שינויים במיקום רקמות כחלק מתהליך ההזדקנות הטבעי, או בין אם מדובר בהענקת נפחים לתיקון מראה באופן כללי כמו במקרה של שפתיים או קו לסת ועצמות לחיים.  הדרכים לתיקון ושחזור נפחים כבר מזמן לא מסתכם בהזרקת נפח, ובמקרים רבים גם אין צורך בכך אלא בתיקון תהליכי הזדקנות שבהם יש ירידות ותזוזות של רקמות. בתקופה האחרונה הלכה ופרצה המודעות, ועמה הדרישה, לחומרי מילוי פורצי דרך המורכבים ממרכיבים טבעיים בלבד כמו ALGENESS לחומרים אלה מאפיינים ייחודיים ויתרון בולט מאוד בכך שהם נותנים תוצאה מיידית ללא תהליך הדרגתי של "היטמעות" ברקמה על פני זמן, מה שמאפשר לא רק מילוי נפחים, אלא גם תיקונים אסתטיים מדויקים ביותר. מדובר בדור הבא של חומרי המילוי והוא תופס כבר היום חלק ניכר מכמות חומרי המילוי שאני מזריק בקליניקה שלי.

לסיום, אני רוצה רק להדגיש כי כל טיפול חייב להיות מבוצע על ידי רופא ובתכנון מראש אשר כולל הערכה אינדיבידואלית של הלקוחה, מתוך ראייה קדימה לגבי האופן והשלבים השונים לא רק לטיפול באותה העת אלא גם מתוך הסתכלות קדימה על שימור המראה.

ד”ר ינאי דור – מנהל רפואי

GYA AESTHETIC – מרפאת בוטיק לטיפולי אסתטיקה
מתקדמת לפנים ולגוף
שפרינצק 3, ת״א
03-3722712
info@gya-aesthetic.co.il




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*