כרמית תדהר מלכה עורכת דין – נוטריון ומומחית בדיני נזיקין

אודותיך ומעט על הרזומה המקצועי שלך

״שמי כרמית תדהר מלכה (40), עורכת דין, נולדתי בישוב בבני יהודה רמת הגולן. התחנכתי בישוב ובתיכון בקצרין, הייתי פעילה כל השנים בתנועת המושבים ואף שימשתי כרכזת נוער. התגייסתי לחיל אוויר ושירתתי בטייסת סודית, היום עושה מילואים בשעת חירום במד"א כחובשת נהגת אמבולנס.

לאחר הצבא שימשתי כמנהלת מרפאה ואחראית על חובשים בצפון עד שעברתי ללמוד משפטים במרכז הארץ. סיימתי כמצטיינת דיקן תואר ראשון במשפטים ועשיתי תואר שני בבנתחומי בהרצליה שם גם המשכתי בעבודתי בדוקטורט שלא הבשיל בשלב זה בעיקר בגלל שהקורונה הפתיעה. לאחרונה מוניתי כנוטריון. מעל 15 שנה ניסיון בתחום נזקי הגוף.

בסיום לימודי המשפטים החלטתי לחזור לגולן ולבנות את ביתי בישוב בני יהודה ביחד עם בן זוגי אייל והיום אני אמא לשלושה בנים: יובל ועומרי תאומים בני החמש וחצי ואור בן שלוש וחצי. משפחתי היא הדבר החשוב ביותר עבורי והכוח שבי לשנות ולפעול. כמו כן, משרדי כרמית תדהר מלכה נמצא בסמוך לשפת הכינרת הקסומה.

בשעות הפנאי אוהבת לטייל, אוהבת לרוץ ולהשתתף במרתונים. אהבה לריצה נולדה מאהבה גדולה לטבע בגולן ובכלל. בעבר רקדתי ושרתי לאחרונה חזרתי גם לתחום השירה. תחום החינוך תמיד היה יקר לליבי וגם היום אני תמיד מנסה למצוא את הדרך להשפיע בתחום זה ובעיקר בנושא הנוער בסיכון. אני מאמינה שהשקעה בחינוך תוביל לעולם טוב יותר ושקודם כל צריך להיות בן אדם ולשאוף לטוב, כי אחרת אין טעם לקיום שלנו״.

במה חברתך עוסקת ואלו שירותים מעניקה?

״משרד עורכי דין ונוטריון כרמית תדהר מלכה, מתמחה במתן יעוץ וייצוג משפטי בנזקי גוף. המשרד מייצג רשויות וגופים גדולים ועוסק, בין היתר, בטביעות בים אשר לעיתים מסתיימות גם במוות, עוסק בפציעות קשות ובתיקי נכויות קשים. המשרד גם עוסק ביעוץ והשגת פיצוי בתחום הביטוחים, רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה ותיקים מורכבים״.

היתרונות הבולטים של משרדך?

״ניסיון וידע בתחום הרפואי אשר עוזר לי כיום מאוד כעורכת דין המתמחה בנזקי גוף אמונה, סבלנות ויחס אישי ומקצועי. כיום המשרד עוסק אך ורק בתחום נזקי הגוף ומעט בתחום נזקי הרכוש״.

מי קהל היעד הזקוק לשירותייך?

״כל מי שנפגע באופן משמעותי וזקוק לפיצוי כדי להשיב את מצבו הקודם״.

האם יש הישג שהינך גאה בו במיוחד?

״מה שמשותף לכל הישגיי זה העיקר האמונה שניתן על ידי יצירתיות משפטית, ידע וניסיון למצוא את הדרך הנכונה והפתרון גם כאשר נדמה כי לא ניתן לעזור. לעיתים מגיעים אליי לקוחות שהתייעצו בעבר ונאמר להם שאין פתרון משפטי ואני, על ידי אמונה שהכל אפשרי ועל פי בסיס משפטי, מוצאת את הדרך גם במקרים מורכבים״.

 איך משלבים בין הקריירה לחיים האישיים?

״בניהול זמן נכון הבנה וידיעה מהם הדברים החשובים באמת ועל מה לא לבזבז זמן.  בנוסף אני בוחרת איזה לקוחות אני רוצה לייצג ובאיזה לטפל. החוכמה היא לדעת איזה תיק לא לקבל למשרד. בכדי להצליח בתיק אני חייבת קשר אישי ואמון עם הלקוח, אחרת אין טעם לטפל בתיק״.

היש עוד שאיפות עסקיות שטרם הגשמת?

״לשנות יותר היכן שצריך את המצב המשפטי״. לתרום ולפתח יותר את תחום החינוך. לעזור לכמה שיותר אנשים שמעוניינים בטיפולי. לבחור בתבונה על מה להילחם ולהאבק ולדעת מתי צריך גם לשחרר״.

 היכן תהיי לדעתך בעוד 5 שנים?

״בעשייה כפולה וסיום חלק מההליכים בבית משפט שישמשו כתקדים או יהוו פסיקה חדשה ונכונה יותר לטעמי״.

טיפ להצלחה בקריירה.

"הכול אפשרי, רק צריך למצוא את הדרך הנכונה והיעילה ביותר. מתחילת דרכי נתקלתי בקשיים, דבר לא בא לי בקלות. מצאתי את הדרך המיוחדת שמתאימה לי כדי להגיע להיכן שאני נמצאת היום,  בעלת משרד עורכי דין העוסק במה שאני בוחרת ואוהבת. הרבה עבודה קשה, נחישות והתמדה.  "אין מקום שהוא רחוק מידי" (ריצ'רד באך)".

דיני נזיקין

פגיעה כתוצאה מתאונת עבודה, דרכים או עקב רשלנות רפואית, אלה מצבים קשים שגורמים לעיתים למי שחווה אותם להרגיש שהוא הולך לאיבוד, וחוסר תקווה במקום לא מוכר. אני דואגת לייצג במקצועיות ויעילות. עוסקת בתחום נזקי הגוף מעל 15 שנה.לכל אחד מלקוחותיי אני מקפידה להעניק יחס אישי ותומך, ליווי צמוד וזאת בזמינות ושקיפות. אני מכירה כל סיפור לעומקו, בוחנת כל פרט ופרט ונוקטת בכל הצעדים האפשריים כדי לעזור.

אני כאן כדי ללוותכם בסבלנות ובמקצועיות ולהעניק לכם את העזרה המשפטית הנדרשת, על מנת למצות את זכויותיכם, ובמידת הצורך גם לקבל את הפיצוי שמגיע לכם.

 

כרמית תדהר מלכה, עורכת דין | טל: 052-3435769

רחוב הגליל 52, בניין גליל סנטר טבריה

פייסבוק: כרמית תדהר מלכה עורכת דין

 

 




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*