מורן אלבז קונפורטי ושני רייס – עורכות דין

משרד רייס – אלבז קונפורטי

רזומה שלכן, נקודות ציון בקריירה ורקע

עוה"ד מורן אלבז קונפורטי – נשואה ואם ל-3 בנים, עו"ד ומגשרת למעלה מ – 15 שנים. עוה"ד שני רייס – נשואה ואם לבת, עו"ד למעלה מ- 18 שנים. שותפות ובעלות משרד בוטיק המתמחה ועוסק בתחום דיני המשפחה, צוואות וירושות, גישור ועריכת יפוי כוח מתמשך. אנו מתמחות בכל ההיבטים של סכסוכים בתוך המשפחה, לרבות גירושין, הסכמי גירושין, הסכמי ממון, התרת נישואין, הורות משותפת, אבהות, אחריות הורית והסדרי שהות, מזונות ילדים ומזונות אשה, חלוקת הרכוש לרבות החוק לחלוקת חיסכון פנסיוני בין בני זוג שנפרדו, ידועים בציבור, ניהול מו"מ, עריכת צוואות, התנגדויות לצוואות וניהול הליכי עיזבון, הוצאת צווי קיום צוואה וירושה.

מגזין לאשה חוגג 75 שנה. כשתגיעו לגיל זה, איזה מסר תרצו להעביר לנשים צעירות?

היינו רוצות להאמין שהמסר שהיינו נותנות בהגיענו לגיל 75, יהיה זהה למסר שאנו רוצות להעביר גם היום לנשים צעירות: תעזו, תיזמו, תיצרו, תבנו,  אל תפחדו לטעות, הטעות הינה הזדמנות לצמוח וללמוד.

כנשות מקצוע מצליחות, מה כולל ארגז הכלים שלכן?

היתרון הבולט במשרדינו הוא, שניהול התיק מתחילתו ועד סופו נעשה ע"י שתי נשים, לעיתים בעלות  גישות שונות, הבאות לידי ביטוי אף מבחינה משפטית ולמעשה, כך זוכה הלקוח לקבל זוית ראיה הקיפית בת 360 מעלות, על הסוגיות העומדות בפניו. מכוח סיעור המוחות בינינו, מתגבשת אסטרטגיה המביאה בחשבון את כל נקודות התורפה והחוזקה של המקרה הספציפי שלפנינו, והלקוח מקבל מענה שלם ומושלם המתאים לו.

לאור העובדה שאנו עוסקות בדיני נפשות, אין אנו מקלות ראש בהיבט הנפשי / רגשי של הלקוח, איננו שופטות אדם בשעת כעסו וצערו, ההיפך הוא הנכון, אנו משמשות כאוזן קשבת, מעודדות, תומכות ומזכירות ללקוח כי תמיד יש אור בקצה המנהרה, גם אם נדמה כי כעת הכל מעונן וקודר, וכל זה כאשר הלקוח מרגיש ויודע ששתינו כאן בעבורו. למעשה המוטו של משרדנו הוא  – "נעים מאוד, מהיום אנו החברות הטובות שלך לפחות בזמן הקרוב".

מה חשוב שהלקוחות יידעו עליכן?

תחושת האחריות לעתידו הכלכלי והנפשי של הלקוח היא שמניעה אותנו להתוות אסטרטגיה משפטית הצופה פני עתיד. אנו מציגות בפניו את האמת כפי שהיא ומשקפות את ההליך הצפוי לו, מבלי ליפות את המציאות, ובדרך זו הלקוח יכול להיערך לעתיד לבוא. לאור ניסיוננו הרב ומתוך תחושת האחריות, אנו יודעות לזהות את נקודות התורפה והחוזקה של כל לקוח ובהתאם להתוות את דרך ניהול התיק. תחושת האחריות כלפי הלקוח היא שמניעה אותנו בין היתר ומובילה להישגיות והצלחה.

איזה אתגרים מציבה לכן עבודתכן, ואיך אתן מתמודדות עימן?

האתגר הגדול בתחום דיני המשפחה הוא לשמור על המארג המשפחתי, בין אם בצורך בפירוק הזוגיות מבלי לפגוע ביחסי ההורות, בין אם בשימור יחסי המשפחה כאשר מדובר בסכסוכי צוואות וירושות וכיוצ"ב.

התפקיד שלנו הוא להלך בין הטיפות ולמצוא את האיזון הנכון והמתאים עבור כל לקוח, שכן ביום שתפקידנו יסתיים כעורכות הדין, הוא שימשיך לבנות את חייו החדשים במקביל לקודמים. תחום דיני המשפחה כשלעצמו, הוא תחום מאתגר משפטית, שכן המבנה המשפחתי היום, לא דומה לזה שהיה נהוג שנים קודם לכן וממשיך להשתנות ואנו ערוכות ונערכות לשינויים, מתוות הלכות משפטיות חדשות ואין אנו חוששות לעמוד בפני אתגרים משפטיים, אנו מונעות מהרצון לחדשנות וחשיבה מחוץ לקופסה שתסייע לכל לקוח.

מהו המסלול הנכון לדעתכן בין קריירה לחיים אישיים?

המסלול הנכון הוא תיעדוף ואיזון ראוי בין העבודה לבין החיים האישיים. לא אחת נוצר קושי בין הצורך והרצון להיות עם המשפחה ואף להותיר זמן גם לעצמך לבין סיום המטלות בעבודה. לפיכך אנו נאלצות לאזן בין החיים האישיים שלנו לבין העבודה ואיזה כיף שאנחנו 2 שחולקות בנטל, כאשר האחריות היא הדדית והאחת מגבה את השנייה. אנו מתכננות ומציבות לעצמנו יעדים וזמנים מוגדרים לביצוע המשימות וכך מצליחות להגיע לאיזון הנכון עבורינו ועבור לקוחותינו.

כשלקוח מגיע למשרדכן לראשונה, עם איזה כלים חשוב ייצא?

לפגישה הראשונה חשיבות רבה, שכן כשמה היא – פגישת ייעוץ. אנו משוחחות עם הלקוח, לומדות להכירו, שואלות שאלות כדי לקבל תמונה מלאה, הן מבחינה משפטית והן מבחינה רגשית, שחשובה לא פחות, ועוסקת ברצונו האמיתי ובמוכנותו להליך. חשוב להדגיש, כי אנו לעולם לא נאיץ בלקוח לפעול כשהוא אינו שלם עם עצמו, ובניגוד לדעות קדומות שאולי קיימות בקשר לעורכי דין בתחום המעמד האישי, נציע לפנות לאפיקי גישור, או לאפיקים טיפוליים.

חשוב לגבש אסטרטגיה המותאמת ללקוח, תוך שהוא מבין את סיכויי הצלחתו, לצד נקודות התורפה, ולא תמיד נכון לפנות לערכאות משפטיות, כמו שלא תמיד נכון לפנות להליכי מו"מ, אין משפחה זהה לאחרת, ועל כן מה שנכון עבור לקוח אחד, אינו בהכרח זה שנכון עבור השני. לקוח יוצא מפגישת הייעוץ, כשהוא מבין שמעתה אינו לבד והוא יכול להעביר את המשקולת הכבדה, אלינו.

 

מורן  052-8997748 | שני  052-5348754| משרד  077-5009466

rs.ecm.law@gmail.com |  רח' מנחם בגין 16




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*