מיכל לוי

מייסדת ומנהלת "הבית שלך להצלחה" סטודיו למחול, כושר ואורח חיים בריא

ספרי מהו תחום עיסוקך ועל הכשרתך המקצועית?

״בת 31, מראש פינה, בעלת תואר ראשון במנהל עסקים וספורט, מאבחנת תנועתית, מאמנת לקידום בריאות וכושר ומורה למחול. החזון שלי ושל הסטודיו הוא ללמד ולהעצים תלמידות לאורח חיים בריא, השגיות, דימוי גוף חיובי , בטחון וערך עצמי גבוה.

ראייה בסטודיו כמיקרו של החיים ומרחב מעצב אישיות. עבודה בגישת אימון ייחודית המשלבת ערך מוסף של חיזוק חוסן מנטאלי , הצבת יעדים והגשמה אישית״.

כיצד הגעת למקצועך ולמעמדך הנוכחי?

״מחול וכושר זה משהו שליווה אותי בכל שלב בחיי. כתלמידת מחול, ראיתי את יכולת ההשפעה דרך עולם המחול על הדור הבא – וידעתי שהייעוד שלי הוא להשתמש בעולם המחול כפלטפורמה חינוכית ומעוררת השראה עבור תלמידות נוספות בעתיד״.

נקודות משמעותיות שעברת בדרך:

״המעבר משכירה לעצמאית. שינוי שפתח אותי לעולם חדש של אפשרויות והכניס מוטיבציה אדירה לתת לתלמידות שלי את הטוב ביותר שמגיע להן״.

האתגר הכי גדול במקצוע מבחינתך?

״האתגר התמידי שלי הוא לצייד את התלמידות שלי להתמודדות בצורה הטובה ביותר עם החיים האמיתיים.  הן לומדות למדוד כישלון והצלחה ובעיקר לא לוותר לעצמן כשקשה להן כשהדגש על פיתוח המודעות ליכולות האישיות והפיזיות שלהן, המלווה בזיהוי המגבלות וההזדמנויות העומדות בפני כל אחת ומעניק את הדרך לפריצת הגבולות. דבר המאפשר פיתוח מסוגלות אישית, אותה ניתן להטמיע ולקחת כצידה לדרך לכל תחום בחיים בהמשך ,במקביל, ברגישות, לתת לכל אחת להצמיח את הכנפיים האישיות שלה בדרך הנכונה לה ביותר״.

ספרי על רגע שיא בקריירה שאת גאה בו?

״לפני כשלוש שנים החלטתי להעלות מופע מחול באמצע השנה שכל הכנסותיו יהיו לתרומה. זוהי השנה השלישית שאנחנו מעלים שני מופעים שונים במהלך השנה.  ההכנות לקראת מופע ההתרמה נותן המון ערכים לתלמידות, מחבר אותן לקהילה ותורם לתחושת המחויבות שלהן להיות מודל לסביבתן, מעבר לעובדה שלהעלות שני מופעים חדשים בשנה אחת זהו הישג אדיר עבורי ועבור התלמידות.  גם בתקופת הקורונה, לא הפסקנו לרגע והעלנו שני מופעים שונים. שם המופע הראשון היה "BRAVE" – מופע בסימן של נשים למען נשים בעקבות סיפורי נשים מתקופת הקורונה. שם מופע השני שהיה התרמה למען נערות בסיכון נקרא UNSTOPPABLE – תואם את הערכים שאני מעבירה לתלמידות – לא לוותר ולא לעצור אף פעם״.

מקצועית, איפה את רואה עצמך בעוד 5 שנים?

״ממשיכה את העשייה המשמעותית של לימוד והעצמת תלמידות לאורח חיים בריא דרך עולם המחול״.

״הגאווה וההשראה שלי מגיעה מהתלמידות שלי,  הדרך שלי ליצור, להשפיע ולראות את השינוי בהן לאורך השנים, להגביר אצלן את האומץ  לנסות דברים חדשים ואת ההבנה שלכל אחת אחריות אישית כלפי עצמה ואחריות הדדית בכוח להשפיע על חברותיה לקבוצה  ולהוות להן מקור אנרגיה ודלק , המסייעים בהתמודדות עם האתגרים״ המטרה שלי הייתה לייצר עבורן בית , מרחב בטוח , עוטף ותומך המאפשר לכל אחת לבוא ליידי ביטוי בצורה בה תוכל להתפתח ולהתבטא בחופשיות ללא מסכות. בית שרואה לעומק בתוך מכלול ה"דיירות בו" כל אחת בפני עצמה.

בנוסף, כשאת עושה את מה שאת באמת אוהבת ומאמינה בו, כל "משבר" עובר על ידך. כשאת נותנת שירות וערך לקהילה שלך גם בזמן שיש משבר, את עסוקה בפתרונות "איך כן להצליח " ולא ב"למה לא להצליח. בתחום המחול , מעבר להכשרות המקצועיות והעבודה הטכנית הפיזית שחייבת להיות לכל רקדן ורקדנית, יש חשיבות גדולה בעיניי למדידת כישלונות והצלחות. בתחום הזה, נראה שה"כשלונות" נמצאים בכל מקום, בין אם לא להצליח קומבינציה מסוימת או  לא לקבל קטע סולו. ההסתכלות על כל אותם רגעי "משבר" כאל שיעורים קטנים שלמעשה אמורים לשפר אותנו ולדחוף אותנו קדימה״.

מיכל לוי טל׳: 054-5569268 | Itsmichallevi_dancestudio אינסטגרם ופייסבוק

״אחד הדברים החשובים בחיים בעיניי הוא למצוא מנטור, מודל לחיקוי, מישהו שמעורר בך השראה בתחום שבו אתה מעוניין להצליח, להיצמד אליו, להבין מה מניע אותו ואיך הוא הצליח בתחום הזה״




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*