ניקול גלסולקר – מייסדת והבעלים של משרד הייעוץ לעסקים סמארט פיננסים.

ספרי לנו אודותיך ואודות תחום עיסוקך? 

"בת 38, נשואה באושר ואמא גאה לשלושה, בוגרת תואר B.A במנהל עסקים ובעלת משרד לייעוץ  פיננסי ואשראי לעסקים משנת 2015.  סמארט פיננסים היא חברת בוטיק לייעוץ וליווי פיננסי ואשראי ומתמחה במתן מעטפת שירותים לעסקים, הכוללת בניית תמהיל אשראי, גיוס אשראי, חיסכון בהוצאות מימון, שירותי ניהול כספים ועוד. החברה הוקמה לאחר שבמשך למעלה מעשור כיהנתי בתפקידים פיננסים ואשראים שונים במגזר העסקי ונוכחתי להבין שמרבית העסקים, גדולים כקטנים, פועלים לרוב במתכונת "כיבוי שריפות" ולא מתוך תכנון מקדים. ההבנה הזו והידיעה שיש ביכולתי לסייע לעסקים לשנות את המציאות בה הם פועלים הובילה אותי להקמת החברה. ידעתי שאני הולכת לעשות את הדברים אחרת ולא להיות עוד אחת מ…. בניתי תהליך עבודה מדויק שמורכב מכמה שלבים והאמנתי שרק עסק שיעבור את התהליך במלואו יגיע לתוצאות הרצויות. לא הסכמתי לקיצורי דרך בתהליך והלכתי עם האמת שלי גם במחיר של לאבד לקוח. בראייה לאחור צדקתי״.

ספרי לנו איזה עשור עבר עלייך בתחומך

"זה היה עשור גדוש בעשייה והתפתחות אישית. נטשתי משרה נחשקת רגע אחרי שילדתי W0W״ את בני השני ויצאתי לעצמאות. הסובבים אותי חשבו שהשתגעתי…. לא ידעתי אם זה יצליח  ומה יהיה, אך הרצון לעשות משהו משמעותי בער בי. היום עם רזומה של מאות עסקים שליוויתי וגיוסי אשראי בהיקף של מאות מיליונים, אני יודעת שאני במקום הנכון, מממשת את הייעוד שלי״.


תחזירי אותנו לרגע ההוא – סיפור הצלחה שזכור לך

״אחד מלקוחותיי הראשונים היה יזם בתחום האנרגיה עם רעיון חדשני לייצור דלק ביולוגי. לצורך יישום הרעיון נדרשה תכנית עסקית, השקעה של עשרות מיליונים, ושכנוע של הבנקים להירתם  חברות בתחום "נפלו" וגרמו נזק לבנקים). 2למהלך (באותה תקופה בזכות תכנית עסקית מפורטת שכתבתי (שבראייה לאחור כל התחזיות בה התממשו), בניית תמהיל אשראי מותאם אישית וניהול המו"מ מול הבנקים האשראי גויס, המפעל הוקם והפך למוביל בתחומו בארץ, עם פרויקטים בארץ ובעולם. מאז ועד היום אני מלווה את החברה ובעליה. זו תחושת סיפוק עצומה לדעת שעזרתי לרעיון להפוך למציאות״.

החוויה שעיצבה אותי

"אני מאמינה שאין חוויה ספציפית אחת אלא אוסף של חוויות…. בשנים האחרונות אני מתנדבת בעמותה המסייעת לנשים לצאת ממעגל העוני ולהגיע לעצמאות כלכלית באמצעות פיתוח יזמות זעירה. אני מלווה אותן בפן האישי והמקצועי. זו חוויה מעצימה עם תחושת שליחות אמיתית״.

מה היית רוצה לשנות

״אני מאוד ביקורתית כלפי עצמי, תמיד בודקת היכן אני יכולה להשתפר. משתדלת להיות הגירסה הכי טובה שלי״.

מה מחזק אותך

״המשפחה שלי, בעלי וילדיי, הם מקור האושר והכוח המניע אותי קדימה. תמיד שם בשבילי תומכים, מכילים ומאמינים שהשמים הם לא הגבול עבורי״. 


דמות שמעוררת בך השראה 

״דודתי, מאז ומתמיד היא מודל להערצה עבורי. וונדרוומן אמיתית בכל רמ"ח איבריה ששום תקרת זכוכית לא עומדת בדרכה. לצד משפחה לתפארת הקימה בעשר אצבעות עסק מצליח, שהוא מספר אחד בעולם בתחומו. אישה צנועה, מלאת ערכים ותמיד בנתינה״.


לסיום, מהן התכניות העתידיות שלך לעשור הקרוב

״להמשיך ולגעת בעוד אנשים ועסקים, להגשים ליזמים חלומות, להוביל עסקים להצלחה ולהעביר הרצאות״.

״היום עם רזומה של מאות עסקים שליוויתי, וגיוסי אשראי בהיקף של מאות מיליונים, אני יודעת שאני  במקום הנכון, מממשת את הייעוד שלי״

   טל': 050-3060303  |  www.s-finance.co.il 

פייסבוק   smart.finanace




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*