סיגל תמיר עורכת דין ומגשרת

רזומה מקצועי ורקע אישי / משפחתי

״עורכת דין ומגשרת מוסמכת, בעלת משרד עורכי דין העוסק בנדל"ן, ומעניק ליווי משפטי יעיל, אישי ודיסקרטי, בדרך נאמנה, מקצועית ואיכותית ללא פשרות, ביחס אישי ושקיפות מלאה, תוך מתן שרות אישי, וזמינות לכל לקוח.בנוסף, אני יזמית, מרצה וסופרת.

אם לשני ילדים בוגרים וכן מומחית לטיפול בהפרעות אכילה בשיטה טבעית, בעלת דוקטורט בתזונה ומדעי ההתנהגות. בוגרת קורס גישור של לשכת עורכי הדין, מאמנת אישית ובעלת רשיון תיווך״.

ספרי על רגע שיא בקריירה שלך?

״הוספת מימד חדש לקריירה שלי, פתיחת המשרד העצמאי בתחום הנדל"ן, היכולת לסייע וללוות לקוחות, לראות אותם מרוצים ומחייכים בסיום עיסקה ואף חוזרים או ממליצים ללקוחות נוספים, בעיקר אני חושבת שכל יום הוא רגע שיא, כל יום בפני עצמו הוא עשייה ועוד חלק בשביל החיים. כל פתרון בעייה, כל סיוע ללקוח וכל תהליך הם שיא בפני עצמו״.

כמצליחה בתחומך, מה כולל ארגז הכלים שלך?

״כמי שמגיעה גם מעולם האימון והטיפול, ארגז הכלים אשר בידי רחב מאד. אחד הכלים החשובים ביותר הם להבין את הלקוח ולהקשיב בסבלנות ורגישות לרצונותיו ומטרותיו ולסייע לו להגיע למטרה בדרך הטובה ביותר.לצד ידע נרחב בכל תחומי הנדל"ן והמיסוי, משמעותי ביותר ללקוחות שיודעים שהם מקבלים ייעוץ נכון, ומסייע להביא להסכמות ולסיים הסכמים בצורה הטובה ביותר. מעבר למקצועיות חייבת להיות במאת האחוזים רמת החיבור ואמון מלאים״.

מה מייחד את פעילותך העסקית?  

״הייחודיות הינה בראש ובראשונה באישיות והקשר הטוב שנוצר עם הלקוחות. הם תמיד מקבלים את הליווי הטוב ביותר ואת  הסיוע, גם הרבה אחרי שמסתיימת העיסקה. יחד עם זאת, מכוון שאני עוסקת בתחום הנדל"ן על כל הבטיו, הכולל גם הבט משפטי וגם הבט עסק ויזמי, אני יודעת לבדוק ולזהות את היתרונות והחסרונות בכל עסקה ועסקה ולייעץ באופן נרחב״.

מה חשוב שלקוחותייך יידעו עלייך?

״יחס אישי ללקוחותיי הינו הדבר החשוב ביותר בעיני אני מאמינה שזהו הבסיס לתוצאות טובות. זמינות ואמינות, יושר וקפדנות הם היסודות המנחים אותי.

אני מביאה עימי לתחום המשפטי את הקשב, הסבלנות והטיפול האישי שטיפחתי בעולם ההדרכה והאימון, לא פעם אני מונעת מלקוחותי מלהכנס לעיסקה לא נכונה ובכך גם מסייעת להם לערוך הסכם ברכישת דירת חלומותיהם״.

האם את רואה בעבודתך תחושת שליחות?

״בוודאי! בעבודתי ישנה תמיד תחושת שליחות, החל משליחות אישית ועד שליחות מקצועית. השליחות מתחילה בטיפול הנכון בלקוח, הקשבה לצרכיו וממשיכה גם בסיוע בפתרון בעיות או כל סיוע אפשרי שיש בו צורך במהלך התהליך מכירה, קנייה או יזמות עסקית״.

האם תגדירי עצמך כסופר וומן?

"אומרים לי את זה לא פעם, כשמגלים שאני עוסקת בשלל עיסוקים ואת כולם אני מנהלת ויוזמת בעצמי, החל מהקמת המשרד שלי והרחבתו, דרך ניהול המרכז שבבעלותי לטיפול בהפרעות אכילה, בשיטה טבעית, אשר ייסדתי לפני שנים רבות ועד לאפייה או בישול טבעוני בזמני הפנוי, בשישי בדרך כלל".

האם את מתכננת חידושים/שינויים השנה?

״לאורך כל שנות הקריירה שלי אני משלבת בין כל העולמות, אמהות, עבודה, השכלה, קריירה ומשפחה. אני אוהבת לתכנן תמיד שינויים, חידושים והתפתחויות. כשאפתנית מלידה אני תמיד אוהבת להתפתח ולאתגר את עצמי, שואפת להתפתח מקצועית ואישית״

יש לך חלום שטרם הגשמת?

"אני יכולה להעיד על עצמי כמי שמגשימה את חלומותיה, אם אני רוצה משהו הוא ייצא לפועל. מאמינה שחלומות נועדו להגשמה ותמיד יש עוד חלומות, רצונות ושאיפות. בימים אלו אני מקימה את המרכז הישראלי לעורכי דין, שיתן מרחב עבודה ובסיס לשת"פ והעשרה. המרחב מוקם בסטנדרט גבוה מאוד ויש בו סוגי  מרחבי עבודה. השיווק החל ואני ממש מתרגשת ממה שיבוא".




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*