עו"ד אורנה צדוק – שותפה במשרד צדוק & צדוק ושות'

רזומה מקצועי ורקע אישי

מקימה ומייסדת הפירמה יחד עם עו"ד שלום צדוק  "צדוק & צדוק ושות' משרד עו"ד "

נשואה ואם לשלושה, סיימתי לימודי משפטים בהצטיינות יתרה, חברה בלשכת עורכי הדין מ-2008.  מבכירי עוה"ד בתחום הנזיקין, ביטוח לאומי והביטוח. עו"ד שלום צדוק שותפי, בעל ותק של 30 שנה בתחום הנזיקין והביטוח, ומבכירי עוה"ד בתחום.

חברת מועצת העיר גבעתיים בשנים 2013-2018, במהלך כהונתי הייתי גם בוועדות החינוך, ועדות ערר לקביעת ארנונה, ועדות מכרזים, ועדת ספורט (עמותה לקידום הספורט בגבעתיים), ועדת קשרי חוץ. גם כיום משמשת כחברה בוועדת קשרי חוץ. בעברי עבדתי במשרד רו"ח הורביץ פיק ושות' כיועצת מס, רשאית לייצג נישומים מ-1996 בפני שלטונות המס – אך איני עוסקת בזה מאז היותי עו"ד, ידע זה מביא לי רקע חשבונאי רחב, הדרוש בתחום הנזיקין לתחשיבים והבנת עסקים וחברות.

במה משרדך עוסק ומהם שירותיו?

תאונות דרכים, תאונות עבודה, אחריות מעבידים – שהינן פיצויים לפי פקודת הנזיקין או תביעות פלת"ד, תביעות כנגד המוסד לביטוח לאומי, דיני תעבורה, תביעות לפי פוליסות ביטוח, כגון: אובדן כושר עבודה, ביטוחי חיים ועוד, תביעות כנגד משרד הביטחון, צוואות וירושות, תג נכה לרכב, תביעות סיעוד, תביעות רשלנות רפואית.

מה מייחד את פעילותך העסקית?

ראשית הותק והניסיון המקצועי רב השנים. משרדנו בעל 30 שנות ניסיון בתחום הנזיקין וכולל עוה"ד בכירים וותיקים בתחום זה. משרדינו עוסק בתאונות והפגיעות הקשות ביותר, כמובן שגם פציעות בינוניות וקלות מקבלות אותה תשומת לב מקצועית ואישית.

חרטתי על דגלי כעו"ד, לדבוק במצוינות מקצועיות וחריצות, תוך מתן שירות בלתי מתפשר ללקוחותיי, דגש על טיפול אישי בכל תיק, שקיפות מלאה, עדכון הלקוח באופן שוטף בהתפתחויות התביעה, נגישות ללקוח בכל שאלה, תוך הקפדה על התעדכנות בחידושי הפסיקה בתחום.

שנית, השגת תוצאות הטובות ביותר עבור הלקוח, תוך התחשבות בסיכונים הקיימים בתיק במידה וישנם, ייצוג הלקוח בצורה הטובה ביותר מול הגורמים המשפטיים ו/או חברות הביטוח ו/או המוסד לביטוח לאומי ו/או המוסדות השונים.

האם הנך רואה בעבודתך שליחות?

המציאות והמקרים הקשים שמגיעים למשרדינו, גורמים להבין במהלך השנים כי אני מתעסקת בשליחות חשובה במעלתה ,שהינה עזרה וסיוע מיידים לנפגע ותמיכה לבני משפחתו, הן בתחום המקצועי בעמידה מול הרשויות השונות לקבל את כל זכויותיהם המלאות, והן תמיכה נפשית.

כל בוקר אני קמה ויודעת שעבודתי הינה עזרה לאדם ה"חלש", מול המערכות הגדולות, וזו שליחות של חסד, עזרה, ונתינה לאחר. גם הלקוח במהלך ובתום הטיפול מודה לנו על פועלנו ויש בכך משום הכרת הטוב, ותחושת סיפוק של מעבר לטיפול המקצועי. לקוחותינו נשארים עימנו בקשר לאורך שנים, ולקוח מביא לקוח.

הישג שהינך גאה בו במיוחד?

אנו מנהלים אלפי תיקים במהלך השנים, וכל תיק הישג בפני עצמו ונסיבותיו, אני מפנה לרשימת התיקים החלקית ביותר באתרנו היכולים להעיד על כך.

כמצליחה בתחום מה כולל ארגז הכלים שלך?

ידע רחב בתחום המשפטי והפרוצדורות הבירוקרטיות, ניסיון רב שנים החושף אותי למגוון רחב של מקרים ונסיבות שונות אחת מהשנייה, חריצות ויסודיות, עקשנות ותעוזה, יחד עם ראייה לטווח הרחוק בניהול התיק, אנושיות, אהבת אדם ללא הבדל דת, גזע ומין, אוהבת לעזור ובעיקר לחלשים, הבנת צרכי הלקוח וקשר ישיר עימו. רוב הלקוחות גם בסיום התיק נשארים עימי בקשר וחשים נוח להתייעץ עמי. כשאני מתחילה לטפל בלקוח, נוצר אצלי במשך הזמן, רגש ואכפתיות כלפיו, הוא חשוב לי וזה הופך שכל לקוח הוא כמו בן משפחה.

מה חשוב לך שלקוחותייך יידעו עלייך?

אני חזקה בתחומי, פייטרית, כנה וישרה, מגיעה לתוצאות מדהימות ומוכחות, לא מקבלת כל תיק, אך לא שוללת לקבל תיקים שיש בהם בעיות משפטיות ו/או אחרות לכאורה, כי הניצחון מגיע ממציאת הזדמנות בכל בעיה.

מה תאחלי לעצמך לשנה החדשה?

המשך של בריאות איתנה, כי כשאתה בריא, אתה יכול להמשיך ולסייע ללקוחותיך ולכל סובביך. המשך עשייה מבורכת והשגת יעדים נוספים, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישית וחברתית. אף אאחל לעצמי להמשיך להיות שמחה ומאושרת .

כדאי לדעת

משרד עו"ד צדוק את צדוק מהמובילים והוותיקים בתחום הנזיקין. המשרד עוסק בתחומים: תאונות דרכים, תאונות עבודה, תביעות פיצויים לפי פקודת הנזיקין, אחריות מעבידים, תביעות כנגד המוסד לביטוח לאומי, דיני תעבורה, תביעות לפי פוליסות ביטוח, תביעות כנגד משרד הביטחון, צוואות וירושות, תג נכה לרכב ורשלנות רפואית.

צדוק את צדוק ושות'- משרד עו"ד

יגאל אלון 126 ת"א

03-609-4999 / 03-609-0333

אתר: https://www.t-law.co.il/




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*