עו"ד יעקב בלס – מותיר חותם בדיני משפחה

רזומה מקצועי ורקע אישי

"נשוי + 4 ילדים. בעל משרד בוטיק מזה 25 שנים, המציע שירותים משפטיים בדיני משפחה, גירושין, ירושות, צוואות ומגוון שירותים משפטיים נרחב. בהכשרתי המקצועית בעל ניסיון עשיר בניהול וייצוג אלפי תיקים בתחום גירושין, משפחה, ירושות וצוואות, הכוללים הופעות בבתי משפט לענייני משפחה, בתי דין רבניים, ערעורים בערכאות השונות ועוד. בנוסף, ייצגתי תיקים רבים בתחום מזונות ורכוש, אשר הותירו חותם בתחום דיני המשפחה בישראל".

במה משרדך עוסק ומהם שירותיו?

״מקטנותי אהבתי לעזור לזולת, ורואה במקצועי שליחות לעזור לאנשים ולתרום מהידע והניסיון שלי, ולכן בחרתי בתחום דיני משפחה, שאני כה אוהב וחי אותו, מאחר והוא טומן בחובו בעיות רבות בין בעל לאשה, בין אח לאח, בין ילדים לאחד מהוריהם או לשני הוריהם.

אני אוהב לעזור למשפחות ונותן להם את הלב והנשמה, בפתרון סכסוכים עקובים מדם בתוך המשפחה, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה רגשית. האהבה שלי לתת פתרונות, לעזור לזולת וליצור אסטרטגיות, ובמיוחד להציל משפחות, ולפעול למען טובת ילדים שנקלעו שלא באשמתם לסכסוך בין הוריהם".

מה גורם לך לגאווה בעבודתך?

"כשלקוח מגיע במסגרת סכסוך גירושין או סכסוך ירושה בין אחים, ממוטט ושבור נפשית ואני מצליח להראות לו את האור בקצה המנהרה. אני אעשה הכל כדי להרימו מעלה באמצעות שפע ניסיוני המקצועי העשיר, והאמפטיה שאני נותן לו, ושממצב נפשי קשה וירוד, במהלך הקשר המקצועי שלי עימו, הוא מצליח להתרומם, לחייך ולהבין שיש לו תקווה לחיים מאושרים.

האתגר שאני אוהב זה להצליח בתיק שאני מייצג, ולתת ללקוח שלי מהידע הרב שצברתי, זה מעניק לי סיפוק שעשיתי טוב לעוד לקוח מרוצה".

מה היית רוצה לשנות בתחומך?

״הייתי רוצה לשנות נושא כאוב החשוב וקרוב לליבי עד כדי כך, והוא הפגיעה בילדים בעת הליך גירושין בין ההורים. הייתי רוצה לראות שינוי מהותי בנושא זה, כך שמחד, מוסדות המדינה כגון: שירותי הרווחה, בתי המשפט ובית המחוקקים, יתנו  דגש על כך ויפעלו בכל הכלים החוקיים העומדים לרשותם, למיגור וצמצום הפגיעה בילדים, והסתת ילדים של הורה אחד, כנגד משנהו.

מאידך שההורים עצמם יחשבו ויפנימו שגם כשיש הליך גירושין בפתח, יש ילדים עם נשמות רכות שנפגעים, וידאגו למנוע פגיעה בילדים שלא אשמים, וכך נדאג לבנות דור בריא יותר של ילדים, ללא חסכים נפשיים״.

האתגר הכי גדול במקצוע, מבחינתך?

"למנוע פגיעה ונזק בילדים שנחשפים למלחמות המשפטיות שמנוהלות על ידי הוריהם, במסגרת סכסוך הליך הגירושין, תוך שאני מונע הסתות או ניכור הורי בין הילדים להוריהם. אני תמיד שואל מדוע ילדים אלו אשמים? במה הם חטאו שצריכים לסבול? לכן תמיד בכל תיק שאני מייצג, ראשית אעשה הכל כדי לצמצם ולמנוע את הפגיעה הרגשית בהם. עקב נסיוני רב השנים, אני מצליח במשימתי זו, וכך אני ישן טוב בלילה, כי הצלחתי לעזור".

עם קריירה מצליחה איך נראה הפנאי שלך?

"אני עושה הפרדה מוחלטת בין עבודתי כעורך דין לבין תפקידי כבעל וכאב. כשאני מיצג בבית משפט או עובד במשרד, אני מתנהל במקצועיות רבה, וכשאני בבית אני מתנתק והופך לאדם אחר, בכך שאת זמני אני דואג להעניק למשפחתי ולילדיי, וכן ליהנות מתחביבים שאני אוהב ולמלא את המצברים ליום העבודה הבא. זה חשוב מאוד וכך אני מטפח את הקריירה ולא מזניח את חיי האישיים".

היכן אתה רואה עצמך בעוד 5 שנים?

"להמשיך להצליח להוביל תקדימים רבים שיובילו את תחום דיני המשפחה לצעד קדימה, לצורך מניעת עיוותי דין ולהתקדמות תחום דיני המשפחה והגירושין, ביחס למציאות שכל משפחה חיה עימה בעת סכסוך גירושין".

מה חשוב לך שלקוחותייך יידעו עלייך?

״שאני אדם רגיש לכל בעיה משפחתית ומשפטית שאני מייצג. אני נותן את הלב והנשמה לכל לקוח מבחינה מקצועית ורגשית, תוך מתן יחס אישי ואנושי ושימת דגש בהקדשת זמן, נתינה אינסופית ומחשבה מרובה בפתרון הבעיה ללקוח שאותו אני מייצג. כשאני פותר סכסוכים אני מתמקד בפתרון רחב שיהווה פתרון בשורש הבעיה, ולא רק בבעיה המשפטית עצמה״.

מה תאחל לעצמך לשנה החדשה?

"אאחל בראש ובראשונה לי למשפחתי, ללקוחותיי, מכריי ולכל עם ישראל בריאות, נחת ושנה טובה ומוצלחת. אאחל לעצמי להמשיך להגשים את החזון שלי, שמתבטא בנתינה ובעשייה למען קידום תחום דיני המשפחה בישראל, והכי חשוב שאמשיך למצוא את הדרך, על מנת להמשיך לתת פתרון נכון ויעיל לסכסוכים בתחום המשפחה".

כדאי לדעת

כל מה שצריך לדעת על הליך פרידה או גירושין

נסו בכל דרך אפשרית להגיע להסכמות, תוך ויתור על האגו, האחד של משנהו, זאת על מנת למנוע פגיעה בילדיכם, ולייתר הליכים משפטיים יקרים ומורכבים.

 

עו"ד יעקב בלס | טל׳: 03-6521605, 052-2927602 | אוסישקין 13 חולון |balas.org

 




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*