עו"ד מירי סטולרו הידוקובסקי

מתמחה בתחום המיסים וליווי פרוייקטים בנדל"ן

מ"מ יו"ר לשכת עוה"ד – מחוז דרום ויו"ר ועדת מיסוי מקרקעין

מהו עיסוקך ומה הובילך לעסוק בתחום?

בעלת משרד עורכי דין המתמחה במיסוי מקרקעין ונדל"ן , שנים רבות עבדתי ברשות המיסים, בשלב מסוים החלטתי להגשים את חלומי ולצאת לדרך עצמאית. הייתי אם לילדות קטנות, אך תודות לתמיכת בן זוגי והמשפחה החלטתי לא לוותר ולצאת לדרך עצמאית.

רקע משפחתי שלך:

בת 41, נשואה לשמוליק, גרה במיתר ואמא לשלוש בנות – ליאור, אופיר ורז, שהן הכח המניע בחיי. אני מאוד מחוברת למקצוע ונהנית מעבודתי, מטפלת בכל תיק באופן פרטני, מעורבת ובקיאה בפרטי פרטים ברמה המקצועית והאישית כאחד.

מה מייחד את פעילותך העסקית?

פעילות המשרד ייחודית בתחום מיסוי מקרקעין והנדל"ן, אני נוקטת במשרד בגישה חדשנית, יצירתית ויסודית המשלבת הבנה עמוקה של האפשרויות העומדות בפני הלקוח, תוך יצירת קשר אישי. תחומי העיסוק של משרדי מורכבים, ואנו מחויבים למצוא לכל לקוח את הפתרון האופטימלי. וחושבים תמיד מחוץ לקופסא להבאת התוצאה הטובה ביותר.

האם אתה חשה בעבודתך שליחות?

בהחלט!

כל אדם שנכנס למשרדי הוא עולם ומלואו. במשרדי מעניקים את הטיפול המקצועי והאיכותי ביותר תוך מתן מעטפת מלאה. אני והצוות רואים בעבודתנו שליחות, בהשגת התוצאה הטובה ביותר.  ללקוחות יש את הנייד האישי שלי וחשוב לי להיות בקשר ישיר עם כל לקוח.

לצד הפעילות  העסקית במשרד ישנה הפעילות הציבורית האינטנסיבית  עבור עוה"ד שנזקקים לייעוץ, אני משתדלת להיות תמיד זמינה עבורם ולתת מענה ועזרה.

בנוסף, אני פעילה בכל הקשור למיצוי זכויות הורים לילדים על הרצף האוטיסטי מול רשות המיסים, והורים שזקוקים להכוונה מוזמנים לפנות אליי.

רגע שיא בקריירה שלך?

לשמחתי רגעים מכוננים ורגעי סיפוק יש לא מעט, המשרד ניהל ומנהל הליכים בתחומים השונים בהצלחה רבה. אני סבורה שרגעים שבהם הלקוח חש שהאמת שלו יוצאת לאור ומרוצה  מהתוצאה שהושגה עבורו, אלו רגעי סיפוק שעבורם אני והצוות עובדים קשה ועושים כל שניתן בכל תיק

כמצליחה בתחומך מה כולל ארגז הכלים שלך?

ללמוד משהו חדש בכל יום ולהקשיב לתחושת הבטן שלך, לא לוותר לעצמך ותמיד לחשוב חיובי. לטפל בכל תיק ועניין בצורה יסודית.

קשרים ושיתופי פעולה שיוצרים עם אנשים לאורך הדרך חשובים ותורמים המון. הדרך שנשים עוברות בכדי להגיע לקריירה עליה חלמו, לא תמיד קלה ותלויה גם באמונה עצמית ובכוחות פנימיים שדוחפים קדימה.

אל תפסיקי לאתגר את עצמך ולקחת אחריות אישית על כל משימה שבפניך, חלקי ידע, תלמדי מניסיון אחרים והקשיבי בפתיחות לדעותיהם.

מה ייחודיות השירות אותו את מעניקה?

אני נלחמת כאילו מדובר בעניין פרטי שלי ומטפלת באופן אישי בכל תיק, יש לי קשר אישי והדוק עם כל לקוח. אני נלחמת על כל שקל עבור הלקוח, ולא מוותרת עד שאני בטוחה שהתוצאה שהושגה היא הטובה ביותר עבורו.

יש בי רצון עמוק להצליח, מוכנות חסרת גבולות להשקיע בכל תיק. אני חושבת יצירתי ולפעמים זה שם המשחק. חשוב מבחינתי לשלב בין הפעילות העסקית לעשייה הציבורית, מעבר לעובדה כי במסגרת העשייה הציבורית נחשפים להרבה מאוד אנשים. אני מאמינה שאם תעשה טוב ותסייע לאחרים תקבל טוב.

מהו המסלול הנכון בין קריירה לחיים אישיים?

איזון בין הקריירה לבין החיים האישים אינו משימה פשוטה, והקשה ביותר כאמא קרייריסטית. אין נוסחת קסם ודרך אחת לאזן בין הקריירה לבין הבית וההגשמה העצמית.

כל אחת צריכה למצוא את האיזון שנכון עבורה. את האיזון בין המשפחה לבין העבודה צריך ליצור ולהמציא כל פעם מחדש, בהתאם לשינויים שחלים במקום העבודה, הבית והמשפחה. חשוב לא להזניח את חיי המשפחה, הזוגיות וחיי החברה, ולמצוא זמן למרות העבודה התובענית לבלות במחיצתם.

שאיפות עיסקיות שטרם הגשמת?

חלומי ברובו התגשם, הקמתי משרד מוביל בתחומו, שימשיך לגדול ולהתרחב. אני רואה את עצמי ממשיכה להוביל בתחום מיסוי המקרקעין והנדל"ן, תוך שאני מציעה ללקוחותיי פתרון הוגן, הגון ומקצועי. אמשיך לעשות את מה שאני יודעת לעשות הכי טוב, לסייע לאנשים ולהרגיש את תחושת הסיפוק כאשר הם מרוצים מהתוצאה ומקבלים את המגיע להם״.

טיפ להצלחה בקריירה:

לעבוד קשה, שום דבר לא מוגש על מגש של כסף. גם אני התחלתי מלמטה, אף פעם לא היה לי אגו. חשוב להפגש עם כל עם כל אדם שמעוניין בכך, אינך יודע לאן זה יובילך, לחבק הזדמנויות ולתפסן בשתי ידיים וחיוך גדול.

בתחום האישי, לא לתת לנקיפות המצפון לנהל אותנו, ותמיד חשוב להקיף עצמנו באנשים טובים שנעים ונכון לנו לעבוד במחיצתם, אל תוותרי לעצמך רק השמיים הם הגבול, וגם אל תוותרי על עצמך!

טלפון: 08-9100992 , 050-3068687

כתובת: דרך חברון 60/112 באר שבע

www.cbs-law.co.il




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*