עו"ד נורית מעטוק

בעלת משרד העוסק בתחומים: פלילי – מעצרים, ועדות שחרורים, ייצוג נפגעי עבירה והגשת קובלנות פליליות פרטיות, ובנוסף, עוסק בתחום דיני תעבורה. 

ספרי מעט אודותיך ואודות תחום עיסוקך?


ני עורכת דין בתחום הפלילי והתעבורה, וכן בעלת עסק למצוינות ומוטיבציה אקדמית בשם: "פיטצ' איט". בעלת תואר ראשון במשפטים מהמכללה האקדמית ספיר, ולומדת לתואר שני במסלול המשפט הפלילי, באוניברסיטה העברית בירושלים". 

ספרי לנו איזה עשור עבר עלייך בתחומך?

"בתחום עריכת הדין, סיימתי התמחות יוקרתית בפרקליטות הפלילית במחוז דרום, שם רכשתי ידע על ההתנהלות התביעתית, הייתי עוזרת משפטית, לסגן הנשיאה לעניינים פליליים, בביהמ"ש ורכשתי ידע כולל ונרחב באשר למערכת המשפט. את המשרד שלי הקמתי בשנת 2018 ומאז אני רק צומחת. בתחום המצוינות והמוטיבציה האקדמית, ליוויתי סטודנטים אישית, מהמשימות הקטנות ביותר, כגון: איך לכתוב עבודה, ועד בניית לוחות זמניים, רכישת מוטיבציה כהרגל, התמודדות עם קושי אקדמי וניתוב יחד עם חיים פרטיים. ליוויתי סטודנטים אפילו לאורך תואר שלם, ברגעים קשים ואפילו ברגעי רצון לנשירה מאקדמיה, או החלפת תואר". 

תחזירי אותנו לרגע ההוא – סיפור הצלחה שזכור לך?

"אפילו שהיו לי הצלחות בתחום עריכת הדין, אני מעדיפה להיזכר ברגע שליוויתי סטודנטית במהלך מעבר בין התארים. כשהגיעה אליי, הייתה חודש לפני סיום השנה השניה בתואר ריאלי, והחליטה לא להמשיך. לאחר אפיון כולל, הפתרון האופטימלי היה מעבר לתואר הומני, ממי שלא רצתה לסיים את התואר הראשון, היא החלה לפרוח בתואר ההומני. כיום היא רוצה להמשיך לתואר שני, וממש התאהבה באקדמיה. בנוסף למקרים שקורים באופן עקבי במשפט הפלילי, אני רואה החלטות ברגע, שמשנות חיים שלמים". 

מתי פרצת לתודעה הציבורית?


"לדעתי, אין "פריצה" לתודעה, אלא כניסה לתודעה, והישארות בתוכה. איני יכולה להצביע על נקודה מדוייקת, אך אני יודעת שאחת מהנקודות הייתה כתבה אישית עליי, במגזין אשה" בפרויקט "נשות עסקים מצליחות" – דצמבר 2019, כשנבחרתי שם כאחת הנשים המצליחות". 

החוויה שעיצבה אותי:


"אני כל הזמן בתהליכי עיצוב משניים. החוויה שעיצבה אותי באופן מהותי היתה ההחלטה על הקמת עסק פרטי בעריכת דין, תוך כדי לימודים, והעסק שנוגע לקידום מצוינות אקדמית, תוך כדי התמודדות עם מצב רפואי. אני יודעת שאם הצלחתי בתקופה שכזו להרים את עצמי, בעזרת תמיכה עצמית, ואפילו משפחתית וחברתית, אני יכולה לעשות הכל!". 

מה היית רוצה לשנות?


"אין משהו מיוחד שאני רוצה לשנות. אני חושבת שהמטרה היא לא האישיו, אלא הדרך, והדרך שלי יציבה. שינוי יכול להיות מבורך, אך לפעמים הינו "קללה בתחפושת", כשלא עושים אותו כפי שצריך". 

מה מחזק אותך?


 
"בעיקר המשפחה שלי". 

דמות שמעוררת בך השראה


"יש 2 דמויות שמעוררות בי השראה. האחת זו אימי – המנהלת האישית שלי. היא עברה איתי דרך ארוכה שבה תמכה בי והאמינה בי. אני חושבת שהקשר שלנו רק התחזק, כי הבנתי איזו אישה חזקה ומעוררת השראה שהיא. כברת הדרך שעברה לקיים עצמה בכבוד, ולגידול משפחה לתפארת יחד עם אבי שאני מעריצה, היא דרך מהותית. השניה עורכת הדין לימור לוגסי – שהיא המודל שלי בחיים, ואפשר רק לשאוב ממנה השראה וערכים טובים". 

לסיום, מהן התכניות העתידיות שלך לעשור הקרוב?


"העשור הקרוב הולך להיות עשור של צמיחה, השקעה מתמדת, וניסיון לגדול ולהביא לשינוי ערכי, בתפיסות השונות של האנשים. אני מקווה לקדם שינויים רעיוניים, ובנוסף, לפרסם כבר את ספר המתח שאני כותבת". 

"כעורכת דין אני מכירה במורכבות התחום ורואה בו שליחות, לקוחותיי מקבלים רוח גבית וייצוג, הנאבק על  זכויותיהם וחפותם, והתוצאות מדברות בעד עצמן!"

טל':  053-9427738, טל' משרד:  053-9627782

www.appcardpro.co.il/nuritmaatok

פייסבוק – עו"ד נורית מעטוק עורכת דין פלילי, תעבורה ומשפחה 




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*