עורכת דין ספיר שושן – משפחה, חדלות פרעון ותעבורה

רזומה מקצועי ורקע אישי

"תואר ראשון במשפטים, ניסיון מקצועי רב בדיני המשפחה והמעמד האישי, חדלות פירעון, פשיטת רגל ודיני התעבורה. בוגרת המרכז האקדמי למשפט ולעסקים בר"ג בהצטיינות והתמחיתי בפרקליטות מחוז מרכז, חברה בלשכת עורכי הדין בישראל, וחברה בועדת משפחה בלשכת עו"הד מחוז דרום".

במה משרדך עוסק ומהם שירותיו?

״משרדי מעניק שירותים משפטיים בתחום דיני משפחה ומעמד אישי, חדלות פירעון והליכי פשיטת רגל ובתחום התעבורה. אני אישית מייעצת ומייצגת נאמנה את לקוחותיי בכל הערכאות המשפטיות".

מה מייחד את פעילותך העסקית?

"מומחיות: בעלת ידע מעמיק בכל הקשור ל-זוגיות, גידול ילדים, גירושין, צו נזקקות וזכויות הורים. מומחיותי וניסיוני הרב מאפשרים לי להבין את הצרכים והאתגרים הייחודיים של לקוחותיי ולהציעם פתרונות מותאמים אישית.

יכולת הבנה רגשית: חשיבות רבה ניתנת ליכולת להבין את הרגשות והצרכים הרגשיים של הלקוחות. כעו"ד, אני מקנה תשומת לב מיוחדת לצורך להיות אמפטית לאתגרים הרגשיים שעשויים להתעורר. מתמקדת ביצירת סביבה נוחה ומוגנת ללקוחות, ובתמיכה מלאה ואכפתית במהלך הדיון המשפחתי.יכולת תיאום ופתרון סכסוכים: דיני המשפחה יכולים להיות מסובכים ומורכבים, וכעו"ד תפקידי למצוא פתרונות מתקדמים ויעילים לסכסוכים המאתגרים. אני מתמקדת ביכולת לתאם בין הצדדים ולמצוא פתרונות ייעודיים שיעניקו לכל אחד מהם תחושת הישג ושלמות".

האם את רואה בעבודתך שליחות?

"זו אינה סתם עבודה, זוהי ממש שליחות. עורך דין טוב הוא כמו רופא טוב".

מה גורם לך לגאווה בעבודתך?

"מההתחשבות ביכולותיי והצלחותיי, וגם מתרומתי לשינוי והשפעה חיובית, וההתמודדות עם אתגרים.

להיות יצירתי ולהשפיע על אנשים והסביבה מעצים את הגאווה".

הישג שהינך גאה בו במיוחד?

"השגת ניצחון מרשים בהקשר לתביעת משמורת על קטינה, למרות כל הסיכויים הנגדיים. בניתי טיעונים חזקים המותאמים אישית למקרה הספציפי. עבדתי מול המשפחה ברגישות והבנה מעמיקה של המערכת המשפטית. באמצעות חקירות ואיסוף עדויות הבאתי עדים חשובים לביה"מש.

ניצחוני במשפט הוא תוצאה של עבודה קשה, מחקר והתמודדות מול סיכויים קשים. אני מרגישה גאה מאוד בהצלחה שלי וביכולת להגן על הקטינה ולשפר את תנאי המשמורת שלה".

כמצליחה בתחומך מה כולל ארגז הכלים שלך?

"מגוון כלים ומודלים שימושיים שאני משתמשת בהם לצורך הצלחתי בעבודתי, ולעמידה בשביעות רצון לקוחותיי. כלים אלו מסייעים לי להבין ולנתח את המצב, לזהות את צרכי ורצונות הלקוחות ולספק להם את הייעוץ והפתרונות המתאימים ביותר.

הכלי הראשון הוא אוזן שמע – אני מקשיבה בקפידה ללקוחותיי ומתעניינת בצרכיהם. מבצעת ראיונות אישיים מקיפים להבנת רקע ומקור בעייתם.

הכלי השני הוא גיבוי מידע ומחקר מקיף – אני מבצעת חקירות מיומנות ומשתמשת במקורות מגוונים כגון: דפוסים משפטיים, תקנות, חוקים ומקרי פרסום כדי להבין את המסגרת המשפטית והחוקית של התיקים שלי ולמצוא פתרונות מתאימים.

הכלי השלישי הוא שימוש בטכנולוגיה – אני משתמשת במערכות מחשב מתקדמות ותוכנות מקצועיות לניהול וארכיב מסמכים, מעקב אחר תיקי הלקוחות ושיחות עימם דרך מערכות דיגיטליות.

הכלי הרביעי הוא טכניקות ניהול זמן – פתרון סכסוכים, מו"מ לקראת הסכם מחוץ לכתלי בית המשפט וטכניקות של התמודדות עם לחצים ומתחים של הלקוח על מנת לשמור על יעילות ויכולת פתרון מהיר של הסכסוך".

מה חשוב לך שלקוחותייך יידעו עלייך?

"שאני קודם כל אדם רגיש, אמין ומפוקס. אני מתייחסת בכבוד לכל אדם ובמקצועיות בכל תיק. יחד עם זאת, החלטותיי תמיד ינבעו מהצדק ומאמות המוסר שעל פיהן חונכתי: אמפתיה, כנות ופרטיות. אני אמנם לא מושלמת, אבל אני תמיד מתאמצת להיות הגרסה הכי טובה של עצמי".

עם קריירה מצליחה איך נראה הפנאי שלך?

"כאם לתאומות ישנם דברים שעוזרים לי כגון: עזרתן של אימי ורד ודודתי דורית, לתכנון והקצאת זמן קבוע לטיפוח עצמי וטיפוח הילדים. זה מקל עליי ומקנה לי יותר זמן לעסוק בקריירה. במקביל אני מזכירה לעצמי תמיד שאני עושה מעשה חשוב המצדיק הקרבה עצמית, ובניהול הזמן נכון בשילוב עם עזרה חיצונית אני זוכה לקיים אורח חיים בריא".

מה תאחלי לעצמך לשנה החדשה?

"להיות מאושרת, להמשיך לכבוש את חלומותיי, להיות אמא הכי טובה, לספק אהבה ותמיכה לבנותיי, ולעולם לא לשבוע מאהבתי למקצוע ולאנשים שאני משרתת".

כדאי לדעת…

גדלתי וחונכתי על ערכים של דרך ארץ, מוסר ואמינות.

אני מאמינה שהאי צדק בכל המשתמע ובכל הרבדים זוכה להרבה יחסי ציבור, מאידך הצדק זקוק לסוכנים טובים ואני אחת מהם.

 

פרטי קשר

טל׳: 050-9393288, 08-6323355 | פריאר רחה 9, M-Tower, באר שבע | sapirlawadv.co.il | ספיר שושן – משרד עורכי דין

sapiirshushan

 




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*