עו״ד אוסנת ישראלוב –  ביטוח לאומי, רשלנות רפואית, נזיקין

רזומה מקצועי ורקע אישי

"בת 35, גרה בבאר שבע,  אמא לשתי בנות. התמחותי נעשתה בלשכה המשפטית של המוסד לביטוח לאומי בבאר שבע, בשנת 2011.

עו"ד מ-2012, נוטריונית טרייה. במקביל לעבודתי כעו"ד, הייתה תקופה קצרה של השתלבות בתחום המשחק, הופעתי בפרסומות וסדרות, יש לי אהבה גדולה למצלמה. בשל חיבתי למצלמה ואהבתי  לבמה, הנחיתי טקסים, ואירועים בלשכת עורכי הדין".

במה משרדך עוסק ומהם שירותיו?

״משרדי עוסק בתביעות נכות מול המוסד לביטוח לאומי, תביעות מול משרד הביטחון, תביעות נזיקין, תביעות פלת"ד, תביעות רשלנות רפואית ואובדן כושר עבודה מול חברות ביטוח שונות".

מה מייחד את פעילותך העסקית?

"האמת שיש המון עורכי דין שעוסקים בתחום פעילותי, יותר מדי אפילו, אך אני חושבת שמה שמייחד אותי זה דווקא הגיל שלי, ובאותה נשימה ניסיוני בתחום והאנרגיות שאני מביאה איתי.

לקוחות מתחברים מאוד מהר לאנרגיות שלי, לווייב הצעיר שלי, לזה שאני "מתקתקת עבודה", ודואגת לעדכנם בכל דבר שקורה בתיק. הם מעריכים זאת מאוד ולרוב חוזרים וגם שולחים אליי בני משפחה ומכרים".

האם את רואה בעבודתך שליחות?

"שליחות טהורה! רוב האנשים מגיעים אליי אחרי שהם עברו אירועים לא פשוטים בחייהם, לדוגמא: תאונת עבודה, תאונת דרכים, מחלות פתאומיות, או לאחר הצטברות של ליקויים רפואיים שגורמים להם להפסיק לתפקד מבחינה תעסוקתית בעיקר,  וכדומה.

אני בעצם מסייעת להם לעמוד מול המערכות השונות כדי שיקבלו את כל מה שמגיע להם, על מנת להמשיך ולהתקיים בכבוד, חרף הבעיות הרפואיות שצצו להם באמצע חייהם".

מה גורם לך לגאווה בעבודתך?

"להציב מטרה בתיק ולהשיגה במינימום זמן. לעזור לאנשים לקבל את המגיע להם על פי החוק, בתקופה שהכי צריכים את זה. כשאנשים יודעים שיש להם למי לפנות ברגעים קריטיים בחייהם, ושהם סומכים עליי שאני אשיג להם מה שהם רוצים".

הישג שהינך גאה בו במיוחד?

"יש כמה, אך אציין משהו יחסית טרי. כידוע משרד הביטחון הינו גוף שקשה להתנהל מולו, ומאוד חשוב לקחת עו"ד מתאים בהתנהלות מולם.

היה לי לקוח שעבר ארבעה אירועים טראומטיים בשירותו הביטחוני. כמה שנים לאחר האירועים הופיעה אצלו פגיעה נפשית קשה.

הייתי צריכה לקשור בין הפגיעה לבין האירועים, ושמשרד הביטחון יכיר בפגיעה שנוצרה עקב השירות, והתביעה אושרה אחרי חודש וקצת.

זו הפעם הראשונה בכל שנותיי כעעורכת דין שתביעה כזו, מול משרד הביטחון אושרה בתקופה כה קצרה.

אני בטוחה שהכנת התיק בצורה יסודית טרם הגשת התביעה, שכללה מעבר על מאות מסמכים רפואיים ושליפת מסמכים קריטיים, הקלה על משרד הביטחון לקבל החלטה במהירות כזו כי בדרך כלל מדובר בתביעות אשר מתנהלות שנים".

כמצליחה בתחומך מה כולל ארגז הכלים שלך?

"להיות אדם אנושי, יסודי בעבודה, תמיד לבצע בדיקה  עובדתית של הדברים לפני שהתיק רץ, לתת ללקוח הרגשה שיש לו גב, כי בתחום הזה הופכים להיות עם הזמן רופאים וגם פסיכולוגים של הלקוחות. להקפיד לעדכן את הלקוח בכל מה שקורה בתיק, זה נותן לו הרגשה שיש לו על מי לסמוך".

מה חשוב לך שלקוחותייך יידעו עלייך?

"חשוב שידעו שאני פייטרית ונלחמת  עד הסוף, ושאני לא מוותרת ישר, שאני אמיתית.

יש גם מקרים שמגיעים אליי לייעוץ ואני אומרת להם שאין מה לעשות בתיק, או שהתיק עדיין לא בשל.

כך אני שומרת על שמי, במקום להתחיל לעבוד על תיק שאני יודעת מראש שסיכוייו להצלחה קלושים".

עם קריירה מצליחה איך נראה הפנאי שלך?

"אני עושה פילאטיס מכשירים מס׳ פעמים בשבוע, שומעת מוסיקה, גם כשאני למשל יושבת על תיק, זה מאוד מרגיע אותי.

אני אוהבת את עולם האופנה מאוד, דואגת להיות מעודכנת תמיד ולהיראות ייצוגית ומיוחדת, כלומר יש לי סטייל קצת שונה, מעין חתימה אישית, ותלתליי מוסיפים כמובן".

מה תאחלי לעצמך לשנה החדשה?

"קודם כל בריאות איתנה, להמשיך לסייע לאנשים לקבל את מה שמגיע להם ולהצליח לעשות זאת כמה שיותר. אאחל לעצמי להגשים יעדים מקצועיים נוספים, מבחינה מקצועית, לייצר תקדימים בתחום, ולהצליח במקרים שלא היו קודם לכן.

כמובן שאאחל לעצמי גם להגשים חלומות, כי לפני שאני עורכת דין, אני בן אדם עם אהבה לטיולים בעולם, אהבה לחיים".

כדאי לדעת  

הרבה לקוחות מגיעים אליי לאחר שעברו אירועים תאונתיים כאלו או אחרים, ללא שפנו לגורם רפואי סמוך לזמן האירוע, מה שמקשה מאוד על ניהול תביעה לאחר מכן, מול הגורם המתאים.

עברתם תאונה? אפילו אם לדעתכם היא תאונה קלה, פנו מיד באותו היום לגורם רפואי, או לרופא המשפחה וספרו לו על האירוע, אי אפשר לדעת מה יקרה לאחר מכן. יכול להיות שהגוף יגיב מאוחר לאירוע ולפתע יחלו כאבים או תסמינים שונים, גם לאחר שבוע, או שבועיים.

 

פרטי קשר מלאים:

טלפון: 054-6301530

הדגן 10, א.ת באר שבע.

פיסבוק: אוסנת ישראלוב

אינסטגרם:

0snatisraelov

 




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*