עיצוב מסחרי – זו מומחיות!

קליין סטודיו, בבעלותה של עינת קליין, מעצבים עשרות רשתות קימעונאיות בו זמנית, משלב הקונספט ועד התוצר הסופי

באילו פרויקטים את מתמחה ואיזו מגמה אופנתית משפיעה על העיצובים שלך?

״בקליין סטודיו בבעלותי, מעצבים עשרות רשתות קמעונאיות בו זמנית, משלב הקונספט ועד התוצר הסופי. הסטודיו מונה מספר מעצבות מוכשרות ומביא את הבשורה לעולם החנויות והקימעונאות: מ LOW COST  ועד מותגי יוקרה – שילב, גולף אנד קו, אופטיקנה, שבילים, אאוט-סיידרס, מקס סטוק ועוד… ועד רשתות מחו"ל:

zara  pull& bear , cos , & other stories״.

איך מתגבשת ההחלטה על הקו העיצובי של הפרויקט מול הלקוחות?

״כל פרוייקט שנכנס "עובר" סיעור מוחות בפורום של מספר מעצבות, תוך ניסוי וטעייה בתוכנות תלת מימד עדכניות.

הקו העיצובי תמיד מתייחס לערכי המותג אותו אנו מתכננות, החלל המתוכנן צריך ליצור חוויית קנייה חדשנית ויוצאת דופן, שאמורה לגרום ללקוח/ה המבקר לרצות לשהות כמה שיותר זמן בחנות, ולהגדיל בהכרח את הקנייה. כמובן שהחווייה החיובית תגרום לו לפתח אמון במותג ולחזור אליו שוב ושוב״.

מהם הצעדים שיעזרו לצמצם הוצאות ועדיין וליצור מראה חדש, יוקרתי ורענן?

״עולם הריטייל הוא עולם מאוד דינמי, ההשתנות והתחרות מחזיקות אותנו כל הזמן עירניות, ולכן העיצוב חייב להיות עדכני אך יחד עם זאת משתלם. אנחנו עובדות בתוך מסגרת תקציבית שמגדיר הלקוח, ויודעות איך לעצב חלל שנראה כמו בהדמיות, אך תואם את העלויות הרצויות. עיצוב בריטייל חייב להיות עמיד ולהישאר כמה שיותר up date לאורך זמן״.

מהו האתגר העיצובי בעולם הקנייה המכוונת?

״היום אנו מעצבות חנויות OFF LINE של קנייה מקוונת  ב- ON LINE, באמצעות הכנסת מסכי טאצ׳ לחנויות, כך הקונה יכול/ה להינות מחויית הקנייה בחלל מעוצב וחדשני, ולקבל גיבוי מקנייה באתר בו זמנית. כמו כן אנו מעצבות הרבה מאוד חנויות פופ-אפ, הפיתרון היצירתי והעכשווי לקנייה של מוצרי ON LINE בחנות זמנית״.

פרויקט החלומות שלך

״סטודיו של נשים!  לאורך השנים אני מעסיקה נשים צעירות ומוכשרות ומאמינה בבניית צוות מקצועי. האג׳נדה היא ללמדן את השיטה והגישה העיצובית מהבסיס, ולהפכן למעצבות מוכשרות ומסופקות. אני מאמינה בכח נשי ובנשים שמשלבות עבודה עם משפחה, אני בעצמי אמא לארבעה ילדים״.

מה מהווה עבורך מקור להשראה?

״מקורות השפעה – משתנים כל הזמן, אנחנו בעידן חשיפה מטורף, אני כל הזמן מקפידה להישאר מעודכנת דרך אתרים ורשתות חברתיות, וכמובן נוסעת לתערוכות עיצוב בעולם. מייצרת ימי עיון בסטודיו עם ספקים לחומרים חדשים וחדשניים, בכדי לשמור גם את הצוות בעניינים״.

טל׳: 02-9669292 | 052-3822888 |פייסבוק Klein Studio קליין סטודיו

http://klstudio.co.il

 

 




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*