ענת מנדל – מאמנת ומנחת סדנאות

מהו עיסוקך ומה הובילך לעסוק בתחום?

״אני מנחת קבוצות ועוסקת ב- LIFE COACHING באימון אישי אחת על אחת, וגם בסדנאות העצמה לנשים במגוון נושאים. הנושא של עוצמה נשית והעצמה אישית תמיד בער בי.

לפני כעשור, לאחר גירושיי (שנעשו מתוך חברות וכבוד הדדי) הבנתי שאני צריכה לדאוג לעצמי, כי אני תלויה אך ורק בעצמי. עברתי תהליך אימון אישי והגעתי להארות רבות, שהובילו אותי למקום בו אני נמצאת כיום״.

רזומה מקצועי ורקע אישי

״באוקטובר אחגוג 58 שנות חיים מלאי תשוקה ושמחה, אהבה וקבלה, כמו גם משברים, קשיים ואתגרים. מסע מופלא עם הכל מכל, ממנו זכיתי להתחזק ולהתחשל. לאחר הצבא נישאתי וילדתי שני ילדים. אני עובדת כ- 30 שנה בארגון בריאות גדול, ובעשור האחרון משמשת כרכזת ועדת מכרזים ומתנדבת בארגון רוטרי הבינלאומי (היום, כנשיאת מועדון צוותא אשקלון).

במקביל, עברתי הכשרות רבות הקשורות לעשייתי המקצועית המגוונת. גם קורסים בתחום הניהול, מכרזים ורכש וגם קורסים בכתיבה יוצרת, אימון אישי והנחיית קבוצות".

מה מייחד את פעילותך העסקית?

״הייחוד שלי נובע מעולמות התוכן הרבים והמגוונים שלי.

מצד אחד עיסוק עם מכוונות עסקית (מכרזים, ניהול, שירות לקוחות) ומצד שני אני מאמנת אישית לחיים, ומעבירה סדנאות העצמה לנשים.

במקביל, גם כותבת ואף הוצאתי ספר ילדים: "פורים שמח עם זורו, נסיכה וליצן", ובדרך ספרים נוספים.

בסדנאות שאני עורכת: סדנאות LIFE COACHING סדנאות כתיבה וסדנאות מוזמנות בתחומים מוגדרים – באים לידי ביטוי כישוריי והידע שצברתי בעשרות שנים".

האם את חשה בעבודתך שליחות?

"בהחלט.  עבודתי כמאמנת לשינוי והעצמה, היא שליחות שבוערת בעצמותי, זהו ייעודי הממשי.

כאשר עברתי תהליך אימון אישי לפני כעשור, הגדרתי לעצמי חזון וייעוד, ובשנים האחרונות ממש חיה את הייעוד. אני עובדת בעיקר עם נשים, ועם בני נוער, ועוזרת להם  לגלות את אושרם הפרטי בעצמם.

בסדנאות שאני מעבירה מקבלים תוכן מקורי, חווייתי ויצירתי, המותאם לקהל היעד ומהווה גיבוש, ומקור עשיר של כלים לכל החיים.

רגעי שיא בקריירה שלך?

״ההצלחות של המתאמנות שלי גורמות לי סיפוק וגאווה גדולה.

מתאמנת צעירה שלאחר תהליך אימון אישי מצאה את דרכה המקצועית ובחרה מסלול לימודים וקריירה לעתיד; מתאמנת סבתא, שנתקלה בהמון קשיים מול בנה ואשתו, ויחד איתי למדה "לפרק את המוקשים" וכעת כל מפגש משפחתי הוא אושר לכל המשתתפים; זוג נשוי שהגיע עם קשיים בזוגיות, ולמרות אהבה גדולה הגיעו לפי תהום. לאחר מספר פגישות, זוגיותם פרחה והיום הם יודעים לתקשר טוב יותר את הקשיים ולהעשיר את חייהם במובן אישי, זוגי ומשפחתי. ההצלחה שלהם היא ההישג המקצועי שלי".

כמצליחה בתחומך, מה כולל ארגז הכלים שלך?

״מגוון נרחב של כלים ומיומנויות. יש לי בארגז הכלים: חשיבה חיובית, אהבת אדם, הקשבת אמת, שאילת השאלות הנכונות וניתוח התשובות כך שהמתאמנות תוכלנה להפיק מהן תועלת״. בזכות כך אני יכולה להיות מאוד מדויקת ולהתאים לכל לקוחה את המסע המופלא שלה".

מה חשוב לך שלקוחותייך יידעו עלייך?

״בעיניי אימון אישי לחיים, כמו גם הנחיית קבוצות, זה מקצוע, ואני מקצוענית. אני מאמנת לשינוי, העצמה והגשמה ועושה זאת באופן פרטני או קבוצתי מתוך אהבה רבה למקצוע ולאנשים שבדרך.

חשוב לי שלקוחותיי יקבלו ממני במדוייק את מה שזקוקים לו כדי להצליח ולהגשים את מטרותיהם וייעודם האישי, אם בתוך מערכות יחסים ואם לכיוון קריירה או מסלול לימודים״.

האם את מתכננת חידושים השנה?

״כן. השנה מתוכנן ליין סדנאות חדש. אשמח להגיע לכל קבוצה שתזמין אותי (פרונטלית או בזום).

  1. סבתא למה – סדנה לסבתאות משמחת (לבנות ובני

50 ומעלה).

  1. זוגיות מאוהבת – סדנה לזוגות (ניתן להזמין בהרכב

אישי או קבוצתי).

  1. אני מדברת אליך – סדנה לתקשורת מקרבת".

מהו המסלול הנכון בין קריירה לחיים אישיים?

״ניתן לומר, שכל מסלול מאוזן הוא טוב בכך שיתן מקום גם לקריירה וגם לחיים האישיים.

יחד עם זאת, חשוב לומר, שלכל אדם יש סולם ערכים משלו. ישנם כאלה שסולם הערכים שלהם נוטה יותר לכיוון הקריירה ופחות לכיוון המשפחתיות (או להפך) וצריך לשים לב גם לייחוד זה".

האם יש לך שאיפות עיסקיות שטרם הגשמת?

"ברצוני להקים בית בו אוכל לאמן ולערוך סדנאות ממושכות של 4-5 ימים, לנשים שמעוניינות להתנתק קמעא מהמציאות כדי לחזור אליה מועצמות יותר".

טיפ להצלחה באהבה

"אהבה היא דרך, היא מסע. אם מצאת מישהו שאת אוהבת, הרשי לעצמך דרך של נתינה תחילה. הרבי ב"הפקדת" מחוות קטנות, תשוקה, מילים טובות וסלחנות. בבוא היום, כשתצטרכי "למשוך" בגלל עייפות, כעס או עקשנות, כבר תהיי ביתרה חיובית ותוכלי ליהנות מהרווח בלי נקיפות מצפון. כך תבטיחי שהמסע, ביחד ולחוד, יהיה חלק יותר ללא מהמורות מיותרות".

 

טלפון 050-7740777

אתר www.anatmandel.co.il

https://www.facebook.com/anat.mandel

אינסטגרם https://www.instagram.com/mandel_anat/

 




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*