פנים אמיתיות – חושבת על טיפולי אסתטיקה אך חוששת מתוצאה "עשויה מדי"?

קורין בן שבת – סמנכ"לית השיווק של חברת אלמה ישראל, מציגה את פרויקט "נשים אמיתיות" ומוכיחה שאפשר לטפל וגם לשמור על המראה הטבעי

כשמאחוריה שנים רבות בתעשיית האסתטיקה, סמנכ"לית השיווק של חברת אלמה ישראל קורין בן שבת (57) מבינה מה מטריד את הנשים הישראליות כשהן מסתכלות במראה, ועובדת במרץ כדי לתת מענה. פרויקט "נשים אמיתיות" שיזמה נולד כדי להנגיש לנשים עולם שלם של אפשרויות בתחום הטיפולים האסתטיים, ולהמחיש להן שאפשר לטפל ולטפח את המראה החיצוני בלי לאבד את היופי הטבעי.

איך עלה הרעיון לפרויקט הזה?

"העולם שלנו משתנה כל הזמן, גם בעולמות האסתטיקה. אני חיה את העולם הזה כבר למעלה משני עשורים, ובכל יום מושק טיפול חדש שכולן רוצות לנסות. לפעמים זה מתאים להן ולפעמים לא, ובמקרים רבים התוצאה נראית עשויה ומוגזמת. מצד אחד אני רואה נשים שהלכו רחוק מדי עם הטיפולים ואיבדו את המראה והיופי הטבעי שלהן, ומצד שני נשים אחרות חוששות מטיפולים אסתטיים בדיוק בגלל התוצאות המלאכותיות שהן רואות סביבן. המטרה שלי היא להראות שיש אלטרנטיבה: אפשר להתאים לכל אישה טיפול אישי שישמור על המראה הטבעי שלה ויעצים אותו, בלי להפוך אותה למישהי אחרת".

למה "נשים אמיתיות"?

"רצינו להראות נשים כמוני וכמוך, לא דוגמניות ולא מפורסמות, כדי להמחיש את העובדה שכל אחת יכולה לטפל בעצמה ושאפשר לעשות את זה וגם לשמור על המראה הטבעי. גם דוגמניות הן נשים אמיתיות, אבל עבור הקהל הרחב היופי שלהן נראה בלתי מושג. חשוב לי להראות שגם אישה מן השורה יכולה לטפל במה שמפריע לה ולהרגיש טוב עם עצמה. צילמנו נשים בכל מיני גילים, מכל מיני מקצועות, נשים שמגדלות ילדים, שמנהלות קריירה ומג'נגלות בין משימות יום יומיות. הן בחרו בטיפולים שמשמרים ומדגישים את היופי הטבעי שלהן והן לא מתביישות לשתף את הסיפורים שלהן עם נשים אחרות. הן אפילו מרגישות שליחות,  הן משלבות יופי פנימי וחיצוני ורוצות להראות לנשים אחרות שגם הן יכולות".

מה מייחד את הטיפולים שמציעה חברת אלמה ישראל?

"חברת אלמה נוסדה לפני 17 שנה, והיום היא החברה הגדולה והמובילה בישראל בתחום שיווק טכנולוגיות רפואיות ותכשירים לשימושים אסתטיים וטיפוליים. אנחנו מתמקדים בשיווק מכשירים וטכנולוגיות פורצי דרך הנחשבים כסטנדרט הזהב בשווקים בעולם וגאים להביא לישראל את כל החידושים בתחום.

אלמה היא הנציגה הבלעדית של חברות בינלאומיות בתחום הטכנולוגיות הרפואיות המתקדמות בעולם, ולכן יש לנו את האפשרות להציע מגוון רחב של טיפולים ולתת מענה לכל מה שמטריד נשים: צלקות (כולל צלקות אקנה), סימני מתיחה, קמטים ורפיון העור, צלוליט, אובדן נפח באזור הפנים, טיפול באיכות העור, הסרת שיער ועוד. הנשים שהשתתפו בפרויקט "נשים אמיתיות" התנסו באליאקסין – פורמולה ייחודית של חומצה היאלורונית טהורה להשבת נפחים ומילוי קמטים עם תוצאה עדינה וטבעית; פרופילו – טיפול פורץ דרך לשיפור איכות העור ולמיצוקו באמצעות חומצה היאלורונית המעודדת ייצור קולגן ואלסטין; אקסנט פרו – טכנולוגיה המבוססת על גלי רדיו לטיפול ברפיון העור, קמטים, סימני מתיחה, צלקות ועוד; והרמוני XL PRO – מכשיר רב עוצמה לטיפולי פילינג, חידוש העור, פיגמנטצייה, טיפול באקנה ובצלקות ועוד. טיפולים אלה, וגם טיפולי הסרת שיער בלייזר עם המכשור המתקדם של חברת אלמה ישראל, מאפשרים להשיג את התוצאה המבוקשת ביעילות, במהירות, ללא כאבים וללא זמן החלמה.

נשים רבות חוששות מהטיפולים האסתטיים, הן רוצות להימנע מתוצאה מלאכותית ומפחדות מתופעות לוואי. אנחנו מציעים את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, הבטוחות ביותר, ומאפשרים לכל אישה להרגיש טוב עם עצמה ולשמור על היופי הטבעי שלה".

 

אלמה ישראל  טל׳: 03-6320675 | alma-israel.co.il  |  alma_israel

 




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*