פרסונה אסתטיקה: ההייטק של עולם האסתטיקה והיופי!

ראיון עם עמית דרגצקי מנכ"לית פרסונה וד"ר מקסים סקסונוב מנהל רפואי

קצת עלינו והכשרתינו המקצועית:

ד״ר מקסים: ״אני רופא, מומחה לרדיולוגיה אבחנתית ואנדווסקולרית פולשנית, מנהל שירות צינתורים בבית חולים אסותא״.

עמית: ״אני אשת עסקים, מנהלת עסק עצמאי בתחום ה-BEAUTY כבר 20 שנים, במקצועי אני קוסמטיקאית״.

איך החלטתם להקים את פרסונה ומדוע?

ד״ר מקסים: ״פרסונה הוקמה מתוך רצון לתת מענה מקצועי, אמיתי וכן לאנשים שרוצים להראות טוב יותר. מבלי להראות "עשויים" מידי ומבלי לשנות את מי ומה שהם. לכן בחרנו את השם "פרסונה", כי חשוב לנו לשמור על הפרסונה של כל אחת ואחד״.

עמית: ״הלקוחות הם עיקר העסק והם חשובים לי מאוד גם באופן אישי. לכן החיבור עם ד״ר מקסים היה כ"כ טבעי ופשוט. ד״ר מקסים מתייחס לאסתטיקה כרפואה לכל דבר. היה מיד ברור לי שזה האיש איתו ארגיש הכי בטוחה להקים יחד עסק וזה הוכיח את עצמו״.

אלו כלים חשובים הביאו אתכם לבניית עסק מצליח?

עמית: ״אני כ"כ גאה במה שמקסים ואני בנינו פה. שנינו מאוד מקצועיים וטובים במה שאנו עושים. הבנו מיד שידע וניסיון הם כוח שישרת את הלקוחות שלנו, יעשה אותם מאושרים ורק ככה נצליח״.

ד״ר מקסים: ״משום כך בדיוק, אני לא מפסיק להשתלם וללמוד. עמית מנהלת בפועל את הקליניקה ואני בוחר את ההתמקצעויות שלי בפינצטה, נמצא רק אצל הטובים ביותר בעולם. רק לאחרונה חזרתי מגאורגיה שם בחברת "אפטוס" למדתי את הטכניקות החדשות ביותר, עם חוטים שעוד לא הגיעו לארץ.

חלק גדול מההשתלמויות שלי מתבצעות ברוסיה, מרכז האסתטיקה העולמית. אני דואג כל הזמן לדעת ולהיות מעודכן בכל החידושים ויש הרבה כאלה״.

מה ההחלטה הכי אמיצה שקבלתם במהלך הקריירה?

ד״ר מקסים: ״האסתטיקה נחשבת בעיני הרבה רופאים כעסק צדדי ולא בר-חשיבות. לדעתי לא נותנים לו את המקום הראוי לו. בבית חולים אני עסוק בלהציל חיים, עובד עם פציינטים שברובם מורכבים.

אני נהנה מהעבודה בבי"ח, אבל עבודה עם לקוחות שיוצאים מהחדר מחייכים כי נראים טוב יותר, גם אם זה לא מציל חיים, מתגמלת לא פחות. בחרתי באסתטיקה מתוך אהבתי  לתחום ואני מתייחס אליה בכל הרצינות והמקצועיות, גם אם זה לא הכי פופולארי בקליקה של הרופאים״.

עמית: ״שנינו בעלי משפחות, 20 שנה הייתי עצמאית, לבדי. לא מאמינה בשותפות עם אף אדם שהוא לא בעלי.  ההחלטה לקיים שותפות הייתה לא פשוטה לי. העובדה שזה מקסים הקלה על העניין. אנו תמיד צוחקים ביננו שאני נשואה גם לאשתו והוא לבעלי״.

מה המסלול הנכון בין קריירה לחיים אישיים?

ד״ר מקסים: ״אני עובד מהבוקר עד הלילה, אשתי אנסטסיה עובדת בפרסונה ומנהלת ביד רמה את תחום השיווק. יש לנו 3 ילדים: ליה, יונתן ואריאל ואני משתדל לתמרן בין הכל ובסופי שבוע להיות בעיקר איתם״.

עמית: ״אני "גרה" בפרסונה, מבינה שבחרתי שותף רופא, הוא עוזר לי עד כמה שיכול אך סומך עלי ומאפשר לי לנהל את העסק, את הספקים, הבנקים, העובדים וכל מה שביניהם. אני נשואה לאלון ויש לנו 3 ילדים: יונתן, רועי ומיכל. הם גדולים ושניים מהם כבר לא גרים בבית, מה שמאפשר לי לתת את כל כולי לעבודה״.

איפה אתם רואים את עצמכם בעוד עשור?

״אנו במו"מ לפתיחת עוד שלוחה/ סניף של פרסונה בעולם.

כיום אנו מטפלים בהרבה מאוד אנשים, חלקם סלבס שכולכם מכירים. היינו שמחים לראות את השיטות הייחודיות שפיתחנו במרוצת השנים מגיעות למקומות חדשים ורחוקים, ועושות עוד ועוד אנשים למאושרים, שלמים ואוהבים את עצמם״.

״היינו שמחים לראות את השיטות הייחודיות שפיתחנו במרוצת השנים מגיעות למקומות חדשים ורחוקים, ועושות עוד ועוד 
אנשים למאושרים, שלמים ואוהבים את עצמם״

פרסונה אסתטיקה טל׳: 08-6231600 | פנחס בן דוד 1, רחובות (אזורים סנטר)

personaaesthetic אינסטגרם   Persona Aesthethics פייסבוק

www.persona-medical.co.il

צילום תמונה ראשית: ארקדי רסקין




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*