שלי ליטאי – מייק אפ out, מראה טבעי In

הקליניקה המרהיבה של שלי ליטאי בכפר סבא מתמחה בטיפול בבעיות העור ושיקומו ומעניקה שירות ללקוחות מכל רחבי הארץ. היא מהווה, מזה שנים, מוקד משיכה לנשים השואפות למראה עור בריא, מרקם חלק ללא אקנה, נטול צלקות, פיגמנטציה ונזקי שמש

האם שאלתן את עצמכן לאורך השנים איך אפשר להפסיק את התלות המוחלטת במייק אפ ולעבור למראה הרבה יותר טבעי ואמיתי? לשלי ליטאי יש את הפיתרון המושלם עבורן.

אין ספק כי המגמות של נטישת המראה המלאכותי והמלוטש ושל ההתמקדות במראה בריא שמתכתב עם הגיל, באות לידי ביטוי בביקוש רב לשיקום העור ולטיפולי יופי מתקדמים בקרב נשים מכל המגזרים. אחת המגמות היא טיפולי עור שיקומיים ומניעתיים ללא התערבויות כירורגיות ושיטות כואבות הדורשות החלמה ממושכת.

המעבר לשיטות טיפול פחות חודרניות מתאפשר ברובו בזכות טכנולוגיות חדישות ובטוחות, המאפשרות לתת מענה כולל לשיפור העור והחזרת המראה הטבעי. וכאן בדיוק נכנסת שלי לתמונה.

אל המרכז לטיפולי יופי מתקדמים של שלי ליטאי מגיעות לקוחות בכל הגילאים ומתחומי עיסוק שונים, והמשותף לכולן זה שהן סומכות ומאמינות במקצועיות הרבה והידיים המיומנות והמנוסות של שלי ליטאי. שלי מצדה מעניקה מגוון רחב של טיפולים מתקדמים, יחס אישי ומחיר הוגן לכל כיס.

שלי, איך הגעת לתחום של התמחות בתחום שיקום העור וטיפולים מניעתיים? 

"כנערה שסבלה מאקנה, אני יודעת עד כמה זה מכביד כל הזמן לנסות להסתיר את המגרעות בעור, להסתובב עם 'קילוגרמים' של מייק אפ. מגיל צעיר ידעתי שהייעוד המקצועי שלי יהיה לעזור לנשים אחרות להיראות טוב ולאהוב את המראה שלהן חשוב  לי שכל לקוחה תרגיש טוב ותאהב את עצמה. טיפולי יופי מתקדמים מהווים פתרון מהותי ומקיף לבעיות עור, הם יוצרים שינוי משמעותי בעומק הרקמה, ממצקים ומעודדים תהליכים פיזיולוגיים, מחזירים זוהר ומראה עור בריא ללקוחות בכל גיל. למשל, פירוק הפיגמנט בעומק רקמת העור במקום שבו נוצרת פיגמנטציה. הטיפולים מסייעים לעור להתמודד עם נזקי הזמן והשמש, וגם לשמור על מה שקיים".

מהם היתרונות הבולטים של הקליניקה שלך? ומיהו קהל היעד שמגיע אלייך? 

"במרכז שלי מועסק צוות עובדות מנוסות. הן משתמשות בשיטת טיפולים ייחודית שפיתחתי, בשילוב כ-40 טכנולוגיות בטוחות ומוכחות מחקרית לפתרון מגוון בעיות עור.  קהל היעד הוא החל מנערות ועד נשים בנות 80. כיום נשים רבות דוגלות בטיפוח משמעותי ומעמיק וגם בטיפולים שיקומיים ללא ניתוחים. הן מודעות לכך שמדובר בטיפולים מתקדמים לחידוש תאי העור, כמו עידוד ייצור קולגן ואלסטין, המעניק את הגמישות לעור.

טיפול GLOW  מעניק ברק וזוהר, מחדיר לחות, מדגיש את הטקסטורה ומותח את העור. הכל אישי ובהתאם לצורך בלבד. אני לא מחייבת את הלקוחות לבצע מספר טיפולים, אבל הן רואות תוצאות, חוזרות לקליניקה ומביאות איתן חברות. לעיתים קרובות אכן יש צורך בסדרת טיפולים.

לכל לקוחה אני מתאימה טיפול ייחודי וחומרים פעילים שיענו לצרכי העור שלה וישיגו תוצאה יעילה ומיטבית".

מהו ההישג שאת גאה בו במיוחד?  

"סוף סוף אני בלי מייק אפ! בלי תוכנת ריטוש ועיבוד תמונה בטלפון נייד! כבר אין צורך בפילטר! אלה משפטים שלקוחות אומרות לי בתום הטיפול, והן גורמות לי לסיפוק מקצועי, חיוך ואושר.  נשים רבות משתמשות בכמויות אדירות של איפור כדי להסתיר מגרעות בעור.  לכל אחת ואחת שנמצאת ברשימת ההמתנה לתור בקליניקה שלי, אני מדגישה בביטחון מלא ומתוך ניסיון טיפולי של 15 שנה ברגע שמטפלים נכון בעור, ניתן להיראות טבעית וזוהרת, להוריד מייק אפ ולאחסן אותו במגירה".

במהלך 15 שנות עבודתה, שלי ליטאי, לא עוצרת לרגע, משלבת ניהול קליניקה מצליחה לצד חיי משפחה – היא נשואה באושר ואם לשלושה ילדים. 

היא מטפלת בלקוחות מכל המגזרים, מובילה, מחדשת ומנגישה טיפולי יופי מתקדמים לכל אישה. לאורך השנים רכשה לעצמה מוניטין מקצועי, ידע עצום וניסיון רב.

״שלי ליטאי משתמשת בטכנולוגיות המתקדמות והבטוחות ביותר בתחום, שמסייעות לה להמשיך ולהוביל את הלקוחות למראה עור טבעי, בריא ורענן, לדייק ולהתאים את הטיפול באופן הכי נכון ואישי לכל אחת״

 

ויצמן 34, כפר סבא | לקביעת תור: 054-4283205

אינסטגרם   Shellylitai

צילום שלי ליטאי: שי קדם

תמונת הקליניקה: צילום: ערן טיירי אדריכלות ועיצוב: רחלי פסטרנק

 




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*