שרון גוטליב, לגעת באנשים, לפתוח את הלב ולהעצים, בראיון באולפן או בהרצאה

מולטי טאלנט אמיתית…

מה עיסוקך ומה הובילך לעסוק בתחום?

״אני בעלת מותג "כל מה שטוב" – מפיקת סרטוני תדמית במתכונת תוכנית אירוח באולפן מהודר, מרצה לקבוצות באירועים וארגונים בארץ ובחו״ל.

לפני הכל אני אמא ל- 3 ילדים, גרושה, שיודעת ומכירה איך זה להמציא עצמך בכל גיל. שנים עבדתי כשכירה, מנהלת הדרכה בחברות קוסמטיקה וטיפוח בינלאומיות, הדרכתי, עבדתי עם נשים בעיקר, למדתי תחומים רבים שעניינו אותי, מומחית לצבע ורושם ראשוני, סקרנית מטבעי ותמיד עם נוכחות במדיה, הנחייה, פינות וסרטי תדמית.

לאחר משבר אישי, החלטתי לצאת לעצמאות, לא קל, מאתגר ומתגמל בהחלט. חשבתי איך לאגד את כל כישוריי ניסיוני ובעיקר מה שאני אוהבת לעשות: להדריך ולהוביל נשים וכמובן – במה.  שלב ראשון היה הנחיית תכנית הטלויזיה "בסלון של שרון" פאנל של אורחים שמספרים על  תחומי יופי ואסתטיקה, לצד הרצאות שלי ברחבי הארץ. בתחילת הקורנה החלטתי להקים לבדי את ״כל מה שטוב״ כי אני מאמינה בטוב, להקשיב, להעצים ולתת  מא׳-ת׳, את כל התמיכה שיש לראיון טלוויזיה מושלם, ואף לייצר תוכן איכותי ותפור למידות העסק״.

אודות התכנית ״כל מה שטוב״?

״זו בעצם פלטפורמה של ראיון אחד על אחד באולפן בפורמט של תוכנית ארוח אישית, המעוניינים לשוחח עליו בדיאלוג אישי,  חם ואותנטי.

היה חשוב לי לתת מקום וזמן לראיון שיהיה מעל  10דקות, עם חזרה ותחקיר, איפור, הכנה ועריכה, עד למוצר המוגמר "ראיון אישי", שאותו הלקוח מקדם ומפרסם.
יש איתי צוות מקסים של נשים, ויחד נוצרה קהילה של "כל מה שטוב", עם נטוורקינג וחשיבה משותפת.

בימים אלה אנו מתרחבים ל "כל מה שטוב" – בשטח: אנו מגיעים לראיין עד בית העסק, לכתבת ראיון אישית ופאנל של נשים מתחומים שונים באולפן.
(פני אליי אם  יש לך סיפור ייחודי)״.

האם את רואה בעבודתך תחושת שליחות?

״אני מאמינה שתפקידי הוא לבוא במגע עם נשים, להעצימן ממקום של "הסיפור האישי שלי".  אני רואה את העיניים הנוצצות שלהן והחיבוק בסוף הרצאה, את הפידבקים לאחר הריאיון, האנרגיה שקיבלו ובעיקר שמחה ומוטיבציה״.

האם תגדירי את עצמך כ – SuperWomen?

״כבר מזמן אמרתי שכל הנשים הן "מולטי וומאן" בימינו.. מפיקות את היום,  מחנכות, יוזמות, עצמאיות,  בית/עבודה. תענוג לראות ייצוג נפלא של נשים בכנסת ובתפקידי ניהול. החכמה היא הג'אגלינג בין הבית, הילדים, העבודה, ההנאה והמנוחה״.

משהו אישי שלא יודעים עלייך?  

״רוב חיי נדדתי, גדלתי בחו"ל – פריז,  פנמה, לוס אנג׳לס, חוותי מעברים רבים, כנראה משם לקחתי את התכונה של להסתדר בכל מקום ועם כולם, להכיר אנשים ולפתוח את הלב מאד מהר״.

חלום שטרם הגשמת?

״לנסוע בארץ וברחבי העולם כדי  להעביר את ההרצאה שלי ולפגוש כמה שיותר נשים. בקרוב: בערב ייחודי משלי, המעצים נשים. מפגש מהנה ומרגש,  עם כלים לדרך, וכמובן להחזיר את ה׳טוק שואו׳ הקלאסי אל המסך״.

עצת זהב לנשים

״ הקיפי עצמך בסביבה תומכת ואוהבת והשתיקי את קולות הרקע המעכבים״

 

ערב ייחודי וסוחף עם שרון גוטליב ופאנל ״כל מה שטוב״ – אצלכם! תאמו איתנו

למידע פנו לשרון גוטליב: הרצאות, ליווי אישי ואירוח באולפן טל׳: 050-8881818 |  https://masetov.co.il |  Sharong.salon@gmail.com  אינסטגרם Sharon_gotlib

צילום: סם יצחקוב | איפור: ליאט בן שמשון | שיער: קרן לברי מספרה

 




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*